Back Back Nieuws

Eventcase: Industributiediner georganiseerd door Aventiq

23 januari 2015
Aventiq organiseerde woensdag 14 januari voor de tweede keer het Industributiediner van het Foodmagazine. Deze keer gehouden in de Grand Ballroom van het Okura Hotel te Amsterdam. De gelegenheden dat de top van de Nederlandse foodindustrie en de grote retailers elkaar informeel kunnen ontmoeten zijn schaars. Tijdens het Industributiediner, geïnitieerd door het Foodmagazine, kan dat wel. En is daardoor een drukbezocht jaarlijks fenomeen in de foodwereld.

Samenwerking in een steeds meer digitale wereld 
Presentator Jeroen Smit fietste kundig door de issues in het programma. Motto: Samenwerking in een steeds meer digitale wereld. De gasten konden hem, door middel van het stemsysteem AVINT (ontwikkeld door Aventiq) , met hun eigen smartphones direct van repliek dienen. Dat gaf de organisatie de mogelijkheid de meningen van de zaal op twee fronten tegelijkertijd te peilen. Door de snelle online output van AVINT konden de inzichten en peilingen de volgende dag al worden opgenomen in de nieuwste editie van Foodmagazine.

Industributie Awards
Vast onderdeel zijn de jaarlijkse Industributie Awards, door Aventiq breed en in showstijl visueel ondersteund op het 15 meter brede scherm. De visuals bij de Keynote presentatie van e-commerce goeroe Tom Furphy (Wegmans, Amazon Fresh) werden breed uitgemeten.

De avond ervoor vond,  eveneens in de Grand Ballroom van het Okura hotel, het jaarlijkse gala plaats van de Koninklijke Horeca Nederland. Hiervoor deed Aventiq de beeldregie in samenwerking met Carlier Events. Beide opdrachtgevers waren enthousiast na afloop.

De case van het Industributiediner kun je hier bekijken.

Foto: Ad Bogaard

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!