Evenementenhal en Grolsch proosten op samenwerkingEvenementenhal en Grolsch proosten op samenwerking
Back Back Nieuws

Evenementenhal en Grolsch proosten op samenwerking

24 juni 2019

Evenementenhal (locaties Hardenberg en Gorinchem), onderdeel van Easyfairs Nederland, en Koninklijke Grolsch hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. Hiermee zetten ze de succesvolle samenwerking van de afgelopen jaren voort.

CEO Jeroen van Hooff van Easyfairs Nederland: 'We zijn erg enthousiast met deze vernieuwde en tevens intensievere samenwerking met Grolsch. Sinds de overname van Evenementenhal door Easyfairs zijn we ons nog meer gaan richten op de kwaliteit van onze service naar onze gasten. Ook Grolsch erkent deze ontwikkeling en we zijn daarom blij dat zo'n sterk merk zich voor meerdere jaren verbindt aan onze organisatie. Bovendien wordt de samenwerking per direct geïntensiveerd. We gaan op een aantal events extra groot uitpakken, waaronder op Muziekfeest Het Goede Leven in Hardenberg waar Grolsch haar naam aan gaat verbinden. Easyfairs en Grolsch gaan samen investeren in het verder optimaliseren van onze horecavoorzieningen. Denk aan vernieuwde, moderne horecapunten. Met deze samenwerking zetten we op horecagebied een belangrijke stap om 'futureproof' te zijn en laat dat nu perfect aansluiten op onze missie 'Visit the future'.'

National Accountmanager Frank Vonck bij Koninklijke Grolsch: 'Grolsch streeft naar duurzame partnerships waarbij het toevoegen van waarde, kennis, productonderscheid en activaties een grote rol spelen. De samenwerking met Evenementenhal is vertrouwd en verloopt heel goed. We passen goed bij elkaar. Beide bedrijven hebben een duidelijke visie over wat we met elkaar kunnen bereiken en vinden het essentieel altijd vernieuwend bezig te zijn. We zien in deze nieuwe samenwerking veel mogelijkheden om samen op te trekken en elkaar te versterken. Evenementenhal heeft een belangrijke positie in de eventindustrie en hebben meer dan honderdduizend bezoekers per jaar. Wij zijn zeer verheugd om onze bieren hier weer te mogen leveren. Op vele mooie jaren samen, proost!'

Fotobijschrift > 
Evenementenhal en Grolsch verlengen samenwerking
GORINCHEM/HARDENBERG - Evenementenhal (locaties Hardenberg en Gorinchem), onderdeel van Easyfairs Nederland, en Koninklijke Grolsch hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. Hiermee zetten ze de succesvolle samenwerking van de afgelopen jaren voort.
CEO Jeroen van Hooff van Easyfairs Nederland: "We zijn erg enthousiast met deze vernieuwde en tevens intensievere samenwerking met Grolsch. Sinds de overname van Evenementenhal door Easyfairs zijn we ons nog meer gaan richten op de kwaliteit van onze service naar onze gasten. Ook Grolsch erkent deze ontwikkeling en we zijn daarom blij dat zo'n sterk merk zich voor meerdere jaren verbindt aan onze organisatie. Bovendien wordt de samenwerking per direct geïntensiveerd. We gaan op een aantal events extra groot uitpakken, waaronder op Muziekfeest Het Goede Leven in Hardenberg waar Grolsch haar naam aan gaat verbinden. Easyfairs en Grolsch gaan samen investeren in het verder optimaliseren van onze horecavoorzieningen. Denk aan vernieuwde, moderne horecapunten. Met deze samenwerking zetten we op horecagebied een belangrijke stap om 'futureproof' te zijn en laat dat nu perfect aansluiten op onze missie 'Visit the future'."
National Accountmanager Frank Vonck bij Koninklijke Grolsch: "Grolsch streeft naar duurzame partnerships waarbij het toevoegen van waarde, kennis, productonderscheid en activaties een grote rol spelen. De samenwerking met Evenementenhal is vertrouwd en verloopt heel goed. We passen goed bij elkaar. Beide bedrijven hebben een duidelijke visie over wat we met elkaar kunnen bereiken en vinden het essentieel altijd vernieuwend bezig te zijn. We zien in deze nieuwe samenwerking veel mogelijkheden om samen op te trekken en elkaar te versterken. Evenementenhal heeft een belangrijke positie in de eventindustrie en hebben meer dan honderdduizend bezoekers per jaar. Wij zijn zeer verheugd om onze bieren hier weer te mogen leveren. Op vele mooie jaren samen, proost!"

Fotobijschrift > v.l.n.r. Toon Heisterkamp (eigenaar Heisterkamp Dranken), Frank Vonck (National Accountmanager Grolsch), Jeroen van Hooff (CEO Easyfairs Nederland), Maurice Schlepers (Head of Operations Easyfairs NL), Leonard Colijn (Sales Manager National Accounts Grolsch).

Logo

Evenementenhal en Grolsch verlengen samenwerking

GORINCHEM/HARDENBERG - Evenementenhal (locaties Hardenberg en Gorinchem), onderdeel van Easyfairs Nederland, en Koninklijke Grolsch hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. Hiermee zetten ze de succesvolle samenwerking van de afgelopen jaren voort.

CEO Jeroen van Hooff van Easyfairs Nederland: “We zijn erg enthousiast met deze vernieuwde en tevens intensievere samenwerking met Grolsch. Sinds de overname van Evenementenhal door Easyfairs zijn we ons nog meer gaan richten op de kwaliteit van onze service naar onze gasten. Ook Grolsch erkent deze ontwikkeling en we zijn daarom blij dat zo’n sterk merk zich voor meerdere jaren verbindt aan onze organisatie. Bovendien wordt de samenwerking per direct geïntensiveerd. We gaan op een aantal events extra groot uitpakken, waaronder op Muziekfeest Het Goede Leven in Hardenberg waar Grolsch haar naam aan gaat verbinden. Easyfairs en Grolsch gaan samen investeren in het verder optimaliseren van onze horecavoorzieningen. Denk aan vernieuwde, moderne horecapunten. Met deze samenwerking zetten we op horecagebied een belangrijke stap om ‘futureproof’ te zijn en laat dat nu perfect aansluiten op onze missie ‘Visit the future’.”

National Accountmanager Frank Vonck bij Koninklijke Grolsch: “Grolsch streeft naar duurzame partnerships waarbij het toevoegen van waarde, kennis, productonderscheid en activaties een grote rol spelen. De samenwerking met Evenementenhal is vertrouwd en verloopt heel goed. We passen goed bij elkaar. Beide bedrijven hebben een duidelijke visie over wat we met elkaar kunnen bereiken en vinden het essentieel altijd vernieuwend bezig te zijn. We zien in deze nieuwe samenwerking veel mogelijkheden om samen op te trekken en elkaar te versterken. Evenementenhal heeft een belangrijke positie in de eventindustrie en hebben meer dan honderdduizend bezoekers per jaar. Wij zijn zeer verheugd om onze bieren hier weer te mogen leveren. Op vele mooie jaren samen, proost!”

Op de foto staan van links naar rechts Toon Heisterkamp (eigenaar Heisterkamp Dranken), Frank Vonck (National Accountmanager Grolsch), Jeroen van Hooff (CEO Easyfairs Nederland), Maurice Schlepers (Head of Operations Easyfairs NL), Leonard Colijn (Sales Manager National Accounts Grolsch).

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!