
Studio
‘Momenteel bekijken we vooral hoe we onze expertise aan onze opdrachtgevers wél kunnen aanbieden. We kunnen Onno’s kennis en ervaring daar goed bij gebruiken. Zo zijn we de afgelopen weken druk bezig geweest met het bouwen van een studio. Hier kunnen we video’s, livestreams en online events opnemen’, aldus Martijn Bax, directeur van Bax Projects.
Energie
Onno is een Brand Activator in hart en nieren en weet als geen ander wat ervoor nodig is om een doelgroep te overtuigen, te boeien en te binden: ‘Voor mij zijn alle denkbare online en offline communicatiemiddelen ‘middelen’ die we kunnen inzetten, maar die zijn geen doel op zich. Het doel blijft altijd het behalen van het gewenste resultaat van onze opdrachtgevers en er zijn vele combinaties mogelijk die daarin zullen resulteren. Bij Bax Projects weten we hoe we de energie van een live event kunnen pakken en overbrengen naar onlineconcepten. Daar ligt onze kracht. Zo hebben we ons eigen concept ‘Break de Week’ ontwikkeld, waarbij we iedere week een positief en inspirerend initiatief van ondernemers uit de branche, via onze social-media-kanalen, presenteren.’
DNA
Als creatieve rechterhand van Martijn Bax verdiept Onno Keler zich in ‘het merk DNA’ van de opdrachtgevers, om zo tot relevante creaties te komen. Concepten die perfect passen bij de identiteit en de doelstellingen van een bedrijf, om daarmee merkactivaties met impact te realiseren.