Er waait een creatieve vibe door het kantoor van Bax ProjectsEr waait een creatieve vibe door het kantoor van Bax Projects
Back Back Nieuws

Er waait een creatieve vibe door het kantoor van Bax Projects

22 mei 2020

Bax Projects heeft haar team versterkt met Brand Activation Xpert Onno Keler. Een bijzonder surrealistische tijd om te starten met een nieuwe uitdaging. Tevens ook een tijd waarin het Bax-team inventief en actief bezig is met online events en videoproducties. Daarnaast maakt het bedrijf weer voorzichtig een opstart met de creaties van kleine, persoonlijke maatwerkevents en creatieve oplossingen voor de nieuwe anderhalve-meter-economie. Iets waar de ervaren Creative Director, Onno Keler zijn hand ook niet voor omdraait.

Studio

‘Momenteel bekijken we vooral hoe we onze expertise aan onze opdrachtgevers wél kunnen aanbieden. We kunnen Onno’s kennis en ervaring daar goed bij gebruiken. Zo zijn we de afgelopen weken druk bezig geweest met het bouwen van een studio. Hier kunnen we video’s, livestreams en online events opnemen’, aldus Martijn Bax, directeur van Bax Projects.

Energie

Onno is een Brand Activator in hart en nieren en weet als geen ander wat ervoor nodig is om een doelgroep te overtuigen, te boeien en te binden: ‘Voor mij zijn alle denkbare online en offline communicatiemiddelen ‘middelen’ die we kunnen inzetten, maar die zijn geen doel op zich. Het doel blijft altijd het behalen van het gewenste resultaat van onze opdrachtgevers en er zijn vele combinaties mogelijk die daarin zullen resulteren. Bij Bax Projects weten we hoe we de energie van een live event kunnen pakken en overbrengen naar onlineconcepten. Daar ligt onze kracht. Zo hebben we ons eigen concept ‘Break de Week’ ontwikkeld, waarbij we iedere week een positief en inspirerend initiatief van ondernemers uit de branche, via onze social-media-kanalen, presenteren.’

DNA

Als creatieve rechterhand van Martijn Bax verdiept Onno Keler zich in ‘het merk DNA’ van de opdrachtgevers, om zo tot relevante creaties te komen. Concepten die perfect passen bij de identiteit en de doelstellingen van een bedrijf, om daarmee merkactivaties met impact te realiseren.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!