21 mei 2006

En wie is de vijfstigste? Precies

Is het een goed getimede actie of gewoon puur toeval? Is die vraag overigens belangrijk of doet het er niet toe? Inderdaad, die vraag doet er niet toe, maar het is puur toeval dat ik vandaag als vijftigste blogger aan de Marketingfacts-team ben toegevoegd.

Deze foto is gemaakt in de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam, tijdens de tweede dag van Consumententrends 2005 waar Frank Janssen, vader van Frankwatching.com (in het groen) en Marco Derksen (rechts) ook aanwezig waren.

Marketingfacts.nl is, voor degene die dit niets zegt, dé nieuwssite over alles wat met marketing te maken heeft… en vooral interactieve marketing. Wat ik miste op een van mijn favoriete sites is aandacht voor het fenomeen eventmarketing, experiential marketing, business events, experience economy en experience co-creation, deze onderwerpen heb ik net in een mail aan Marco Derksen, vader van Marketingfacts, geclaimd als zijnde ‘mijn domeinen’. Daar vroeg ie om.