
‘De samenwerking tussen Smeerboel Festival en Boest afgelopen jaar is van beide kanten goed bevallen en smaakte naar meer. Ik ben dan ook trots dat we de samenwerking met Elevation Events verder kunnen uitbouwen, met concepten als Soenda en Orbit. Soenda was in 2014 mijn allereerste festival, dus het voelt een beetje alsof de cirkel rond is’, aldus Etienne Looije, Operationeel Directeur bij Boest.
Marktleider in de Utrechtse festivalwereld
Elevation Events staat bekend als de drijvende kracht achter zowel intieme- als grote festivals in onder meer Utrecht, die zij volledig zelf produceren en organiseren. Hun evenementen trekken jaarlijks 130.000 bezoekers en hebben een sterke reputatie binnen de Nederlandse festivalindustrie.
Met de samenwerking zetten Boest en Elevation Events samen de schouders onder het versterken van de zichtbaarheid en ticketverkoop van deze festivals. Dankzij de gecombineerde expertise op het gebied van evenementenorganisatie en online marketing verwachten beide partijen een verdere professionalisering van hun samenwerking.
‘Na een erg fijne samenwerking met Boest voor Smeerboel Festival 2024, hebben we besloten de samenwerking uit te breiden. Boest onderscheidt zich in het fijne en snelle contact, maar is daarbij ook onderscheidend in het meedenkend vermogen in de soorten advertenties voor de verschillende kanalen’, aldus Robin Sandifort, Hoofd Marketing bij Elevation Events.
Over Boest
Boest is het toonaangevende digital marketing bureau dat gespecialiseerd is in het boosten van ticketverkoop via innovatieve online advertentie strategieën en marktleider op het gebied van event- en ticketmarketing. Wij werken samen met organisatoren van festivals, sportevenementen, musea, theaters en zakelijke evenementen om uitzonderlijke groei te realiseren en de ticketverkoop te maximaliseren. Dit doen wij onder andere voor Soldaat van Oranje, Mysteryland en Defqon.1. Boest is onderdeel van Eager, een groep van marketing agencies met 60 FTE gevestigd in Amsterdam.
Foto: Elsken Nissen