Dutch Media Week drive-in bioscoop geopend door Matthijs van NieuwkerkDutch Media Week drive-in bioscoop geopend door Matthijs van Nieuwkerk
Back Back Nieuws

Dutch Media Week drive-in bioscoop geopend door Matthijs van Nieuwkerk

05 oktober 2020

De Dutch Media Week drive-in bioscoop is vanavond op grootse wijze geopend door Matthijs van Nieuwkerk. Onder toeziend oog van zo'n 50 claxonnerende auto’s gaf hij op het Media Park in Hilversum het startsignaal voor de eerste voorpremière van de film Aznavour, le regard de Charles. In samenwerking met Filmtheater Hilversum genieten bezoekers tussen 3 en 11 oktober dagelijks van diverse films en voorpremières.

Zoveel mensen bij elkaar

‘Wat een feest om op een Covid-veilige manier toch zo veel mensen bij elkaar te krijgen voor de aftrap van deze prachtige week, waarin media centraal staan in Nederland,’ aldus Eppo van Nispen tot Sevenaer, directeur Beeld en Geluid en organisator Dutch Media Week. Om de drive-in bioscoop te openen, overhandigde hij Matthijs van Nieuwkerk de afstandsbediening van het scherm. Deze afstandsbediening werd 14 jaar eerder door koningin Beatrix gebruikt om het gebouw van Beeld en Geluid te openen.

Dutch Media Week

Dutch Media Week toont van 3 tot en met 11 oktober de ontwikkeling van de media en de impact ervan op mens en maatschappij. Samen met een groot aantal partners belichten, stimuleren en promoten we de vele prachtige ontwikkelingen en initiatieven in de Nederlandse media-industrie. Dit jaar volledig online! Dutch Media Week wordt georganiseerd door Beeld en Geluid, in nauwe samenwerking met de gemeente Hilversum, Hilversum Marketing, Stadsfonds Hilversum plus een groot aantal partners uit de media-industrie.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!