TikibadTikibad
Back Back Nieuws

Duinrell: nieuw seizoen, nieuwe huisstijl

27 maart 2017

In verband met de grootste investering sinds 2000 door de directie, Philip en Roderick van Zuylen van Nijevelt, past Duinrell de huisstijl aan aan de eisen van de tijd. De aanpassing is eveneens van invloed op de marketing- en communicatie uitingen.

Grootste investering sinds 2000

De grote investering heeft betrekking op het attractiepark, het vakantiepark en vooral op het waterpark Tikibad. In het attractiepark betreft het de 22 meter hoge glijbaantoren in de nostalgische speeltuin, de bootjeslift van de Aqua Shute en de update van de Mad Mill.

Er wordt in het vakantiepark gewerkt aan de bouw van 41 Premium Plus Duingalows (naar verwachting gereed in mei) en 100 Comfort Duingalows krijgen een opknapbeurt.

De uitbreiding van het internationaal bekendstaande waterpark Tikibad is in volle gang. De ingebruikname van de driedubbele Cone glijbaan met een hoogte van 20 meter staat gepland in de maand mei.

Ten slotte zijn de bouwactiviteiten voor de uitbreiding van 1000 m² van de Waterspeeltuin Playa in een vergevorderd stadium. De waterspeeltoestellen in de waterspeeltuin zijn bedoeld voor kinderen van 4 tot 12 jaar. In Playa wordt ook een waterspeelbad voor kinderen van 0 tot 4 jaar gebouwd. De opening is naar verwachting halverwege het seizoen.

Huisstijl

Overeenkomstig deze investeringen werd de huisstijl van Duinrell aangepast voor een eigentijdse en betere uitstraling.

Website

De website duinrell.nl wordt compleet vernieuwd en gaat in april live. Daarnaast is Duinrell uitgebreid op de social media aanwezig: Facebook, Instagram en YouTube. Op YouTube zijn regelmatig filmpjes te zien, vanzelfsprekend ook met de bouwactiviteiten.

Het nieuwe Duinrell Magazine is off- en online één van de communicatiedragers. In de loop van het seizoen wordt, naast off- en online activiteiten, verder aandacht besteed aan het drukwerk (doelgroepgericht). De Public Relations speelt ook in dit seizoen weer een grote rol.

Eerste resultaten offline (social media)

Duinrell is er trots op dat de video over de uitbreidingen in 2017 ruim 850.000 personen bereikte.

Het marketing/communicatie team werkt onder leiding van Dolf Zwaanswijk, adjunct directeur Commerciële Zaken en wordt gevormd door:
Aimee Streefkerk
Cindy van Kester
Robbert Tigchelaar
Jacqueline Haars

Het salesteam
Eduard Verbaarschot
Iris Westhoven
Marjon Vroege
Milena Radonjic

De PR activiteiten / woordvoering verzorgt Peter Wijnen Public Relations.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!