3 mei 2022

DPG Media en CM.com slaan handen ineen

Rubrieken

DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland dat dagelijks miljoenen mensen bereikt met hun merken via magazines, online media en events. Voor de ticketing van hun events en dagjes-uit is DPG Media nu de samenwerking aangegaan met CM.com. DPG Media beschikt over verschillende concepten waaronder het Tina Festival, vt wonen&design beurs, In De Wolken Festival, Qmusic-Foute Party en de Margriet Winterfair.

Het gezamenlijke doel is duidelijk; door beide proposities te combineren kunnen CM.com en DPG Media de ultieme bezoekersbeleving bieden voor, tijdens en na het evenement. De mogelijkheden hiervoor zijn eindeloos. Door gebruik te maken van verschillende communicatiekanalen, zoals WhatsApp, SMS en spraakberichten, tilt CM.com de customer journey van DPG Media naar een hoger niveau.

Mogelijkheden vergroten

CM.com biedt specifieke oplossingen om aan diverse behoeften te voldoen met een reeks verschillende platforms. CM.com's Global Reseller platform vergroot DPG Media's mogelijkheden om tickets te verkopen voor de eigen events en om zelf dagjes-uit aan te bieden.

Met de technologische kracht van CM.com en DPG Media als media-expert kunnen de partijen een mooie nieuwe propositie bieden in de markt.