Back Back Achter de schermen

Diederik Verwiel (Bruggen Verwiel Eventmarketing): mijn moment van 2007

26 december 2007

Soms heb je in onze branche van die momenten waarbij je voelt dat iets wat je ooit op de tekentafel hebt verzonnen voor een bepaald concept op z’n plek valt. Dat je creatieve ideeën in de praktijk werken zoals ze ooit bedacht waren.

Zo’n moment had ik in juni dit jaar bij de realisatie van de Kick Off voor Oracle. Oracle wilde graag een programma waarbij de eigen werknemers – na een wat moeilijker tijd – weer een gevoel van trots voor de organisatie zouden ervaren. Wij hebben dat vertaald in een concept zonder grote woorden vanuit het management maar met persoonlijke, warme succesverhalen van individuele werknemers. Piet die voor het eerst de marathon had gelopen, Susan die prachtig bleek te kunnen zingen, dat soort momenten.

Dat alles samengebracht in een dynamisch programma met cabaretier Joep van Deudekom als inspirerende presentator.

En dan sta je vanaf de regie te kijken en ineens zie je dat alles op zijn plek valt. Mensen genieten, intens betrokken gezichten, een energiek programma waar de trots van afspat, ja, zo was het inderdaad ooit bedacht.

Op dat soort momenten is ons vak zo verschrikkelijk mooi! Dan vergeet je even de ellende van pitches, foute briefingen en leveranciers die niet scherp zijn. Puur genieten!


Diederik Verwiel is creatief directeur van Bruggen Verwiel Eventmarketing.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!