Deel je dromen | Stijn Oude Vrielink: ‘Dromen activeren emoties en gedachten’
Stijn Oude Vrielink, marketingmanager bij OCEANDIVA, deelt zijn dromen met de branche.
Wat is jouw droom?
'OCEANDIVA als ‘brand’ sterk en succesvol maken! De afgelopen jaren is het aantal fans van OCEANDIVA enorm gegroeid. Die energie is onze ‘drive’ en dat maakt ons als hecht team super enthousiast. Dromen activeren emoties en gedachten!'
Wie geeft jou inspiratie tot dromen en waarom?
'Mijn vrienden, mijn matroos Ellen en mijn collega’s zijn een geschenk! Mijn wervelende fietstocht elke ochtend langs de grachten van Amsterdam brengt creatieve gedachten. De 6 maanden oude boxer van mijn ouders brengt emoties. Dit samen brengt mij inspiratie!'
Welke droom durf jij waar te maken in 2012?
'Ons enthousiasme overbrengen aan de Duitse evenementenbranche!'
Stijn Oude Vrielink
OCEANDIVA