Back Back Nieuws

de Otter creators verzorgt Allianz Kunstpremière

23 oktober 2009
Voor het 4e opeenvolgende jaar is Allianz Nederland de samenwerking met de de Otter creators aangegaan voor de jaarlijkse première van haar kunst- en wijncollectie. Op 7 oktober presenteerde Allianz Nederland haar kunst- en wijncollectie aan 500 relaties in de Schiecentrale te Rotterdam. De inrichting straalde hoogwaardige kwaliteit en transparantie uit.

Onder het motto ‘Opnieuw kijken’ werden de gasten getrakteerd op de ene na de andere verrassing. Sjoerd Laarberg, directeur Allianz Nederland, opende de avond met een persoonlijk pianostuk. Angela Groothuijzen zong de gasten toe, zichzelf begeleidend met een muziekdoosje. Er werd niet alleen geprojecteerd op schermen en het podium, maar ook op het plafond. Daarnaast werd het podium omgetoverd tot een exclusieve wijnbar. 

Met de instelling 'Opnieuw kijken' maakte de Otter creators samen met Allianz Nederland van deze ingetogen avond een bijzondere, persoonlijke ervaring waarin Allianz dichtbij haar doelgroep kwam te staan.

Marieke de Otter, sales en marketing de Otter creators: '‘Het is elke keer weer een uitdaging de gasten van de Allianz Kunstpremière te verrassen. Vier jaar geleden creërden de Otter creators een ophangsysteem in de Van Nelle fabriek zodat de kunststukken als het ware door de hal ‘vlogen’. De verrassing zat dit jaar niet in de spectaculaire onthulling, maar juist in de essentie van deze ontmoeting tussen mens en merk. Allianz Nederland wist de juiste snaar te raken. Dichtbij zijn. Dichtbij haar doelgroep, haar medewerkers en dichtbij zichzelf. Persoonlijk. Dat voel je. Juist dat maakte deze avond bijzonder, succesvol en noemenswaardig.’
 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!