Back Back Nieuws

De Nieuwe Liefde gaat samenwerking aan met streaming partner NOMOBO

12 mei 2014

Vanaf 1 mei
biedt De Nieuwe Liefde haar (zakelijke) opdrachtgevers ook online streaming
mogelijkheden aan. Dit stelt organisaties in staat zowel live als op een later
moment een groter online bereik te genereren. Hiervoor is De Nieuwe Liefde een
samenwerking aangegaan met preferred partner No More Boundaries | NOMOBO,
tevens partner van onder meer KNVB, VPRO en NUON. Zij zijn gespecialiseerd in
media productie en online video en richten zich zowel op productie als
distributie van hoge kwaliteit audiovisuele content.

Wereldwijd publiek aanspreken
Door deze
samenwerking kan De Nieuwe Liefde haar klanten vanaf nu ondersteuning bieden om
hun verhaal niet alleen in huis goed over te brengen, maar tegelijkertijd ook
een wereldwijd publiek aan te spreken en engageren voor het desbetreffende merk
of thema. Dit kan zowel live, video-on-demand (VOD), pay-per-view (PPV) als
download-to-own (DTO).

Grenzen verleggen
Maria Grob, Hoofd
Zaalverhuur van De Nieuwe Liefde: “Wij merken bij onze opdrachtgevers dat
hybride evenementen enorm aan terrein winnen en dat is wat ons betreft een
mooie ontwikkeling. Wij hebben als locatie natuurlijk altijd een beperkte
capaciteit, maar door de samenwerking met NOMOBO proberen we deze grenzen te
verleggen en onze opdrachtgevers nog beter van dienst te kunnen zijn.”

Streaming publieksprogrammering
De Nieuwe Liefde is ook gestart met streaming van haar
publieksprogrammering. De pilotfase die de afgelopen maanden plaatsvond is
inmiddels succesvol afgerond. Vanaf het nieuwe seizoen in september kan een
deel van de publieksprogrammering live gevolgd en teruggekeken worden via denieuweliefde.com/live.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!