Informatief spektakel
In samenwerking met Invitado, Van Nelle Fabriek, Oakfield Media en Bourgonje dompelt D&B Eventmarketing je een halfuur lang onder in een informatief spektakel. I Am REDO en Dichtwater nemen je mee door verschillende dimensions waarvan D&B Eventmarketing overtuigd is dat die van grote invloed gaan zijn op de toekomst van events. Neuromarketing-expert Martin de Munnik, antropoloog Jitske Kramer en futurist Christian Kromme geven je een verfrissende kijk op de terugkeer naar fysiek live, de kansen van digitaal en de kracht van verbinden.
Kennis en inzichten
D&B Eventmarketing staat erom bekend betekenisvolle (digitale) events te organiseren. Ook deelt zij graag haar kennis en bevindingen met anderen. D&B Dimensions is dan ook door iedereen te volgen. Opdrachtgevers, freelancers, collega’s, studenten, leveranciers en alle andere mensen die nieuwsgierig zijn. Er is maar één spelregel: je moet het LIVE volgen. D&B Dimensions is eenmalig en exclusief; dat betekent dat je dit online boeiende spektakel achteraf niet terug kunt kijken. Blijf jij tot het aller laatste moment kijken? Dan krijg je een extra dimensie… Wat dit is? Daar is maar op één manier achter te komen...
LIVE the future
Ook nieuwsgierig geworden? Zorg ervoor dat je op dinsdag 20 april 10.45 uur klaar zit achter je computer op www.livethefuture.nl. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar het platform. Je hoeft jezelf dus niet van tevoren aan te melden.