Back Back Nieuws

Creatief communiceren via Domino Day 2007

18 juni 2007
Weijers Domino Productions biedt sponsoren de kans om met een creatief dominoveld onderdeel uit te maken van wereldrecordpoging Domino Day 2007. Hiermee kunnen bedrijven op een unieke wijze hun logo met een enorme doelgroep communiceren.

 

Als sponsor kun je relaties uitnodigen voor een rondleiding tijdens de bouw van Domino Day 2007 en een voor het vip-arrangement voor de gala-avond tijdens de live tv-uitzending.

 

De TV Show Domino Day trok vorig jaar 85 miljoen kijkers. In november wordt Domino Day 2007 uitgezonden met als thema ´Falling in Life'. Met dit thema zullen de dominostenen alle aspecten van het leven belichten. Sponsoren wordt de kans geboden met een creatief en uniek dominoveld aan te sluiten bij deze wereldrecordpoging. Het tailor-made sponsorveld zit als onderdeel van de wereldrecordpoging in de live uitzending.

 

Het logo van de sponsor zal worden vermeld op de boarding, de shirts van de dominobouwers en de crew, en op de aftiteling van de voorprogramma’s, de live uitzending en de herhaling.

 

Op 16 november 2006 keken in Europa 85 miljoen mensen naar de live televisie show Domino Day, waarvan 2.068.000 Nederlanders. De eerste steen werd aangetikt door superster Kim Wilde. De TV show werd uitgezonden in onder andere Nederland en Duitsland. Het marktaandeel in 2006 in Nederland was 30%, voor Duitsland lag dit op 35%.



Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!