Ikzelf spreek gelukkig niet ervaring; binnen mijn eigen organisatie is twee jaar hard gewerkt, de verschillende disciplines, culinair, events en varende locaties werden onder 1 dak gebracht en hebben het jaar 2007 onder de noemer ‘Constant in Beweging’ voor het eerst weer met winst afgesloten. Om het moeizame proces van ‘gedwongen’ samengaan naar de markt te verkopen moet je bewijzen dat het resulteert in een beter product.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Het samen brengen van verschillend gedachtegoed kan, mits professioneel begeleid, soms leiden tot verrassend creatieve oplossingen. Zo werd Constant in Beweging door SOS kinderdorpen gevraagd om mee te denken in een Event concept met als doel om met nul budget 1,5 miljoen euro bij elkaar te vergaren voor een nieuw Dorp. Dit heeft zich uiteindelijk vertaalt in het Event ‘Vrouwen Bouwen’ waarbij de organisatie van SOS Kinderdorpen, onze culinaire staf en de Event afdeling van Constant in Beweging inclusief onze leveranciers met minimale middelen een geweldig event hebben neergezet met maximaal resultaat. Ter ere van deze succesvolle samenwerking en als dank naar alle partners in kwaliteit heb ik deze productie danook ingezonden voor De Gouden Giraffe 2008!
Constant Geerling is directeur eigenaar van Constant in beweging.