Back Back Achter de schermen

Compliment

09 oktober 2006

Vaak wordt er weinig aandacht aan besteed, maar wat is het heerlijk als je een goede receptioniste/telefoniste hebt. Deze moet je koesteren en moet direct medewerker van het jaar worden. Zij zorgt voor het eerste goede gevoel met de opdrachtgever of leverancier. Zo’n leverancier ben ik en als ik bel naar Arjan van Dijk en ik krijg haar aan de lijn, dan weet ik dat het goed komt. Mijn berichtje wordt doorgeven, ze laat nooit merken dat ze haast heeft of dat er wellicht andere lijnen tussendoor komen en ze herkent: "heeft ze u nog niet teruggebeld?". Ze doet dit ongetwijfeld met veel plezier want dat straalt ze uit. Dat verdient een groot compliment.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!