Back Back Nieuws

'Company of the Year' titel gaat naar NH Hotel Group

17 juni 2015
NH Hotel Group is tijdens de EXPO 2015 in Milaan uitgroepen tot ‘Company of the Year 2015’. Deze prestigieuze titel is toegekend door FEDECOM, de federatie die de twaalf Spaanse Kamers van Koophandel in Europa, Afrika, Azië en Oceanië vertegenwoordigt. Premier Mariano Rajoy van Spanje reikte de prijs persoonlijk uit aan Federico González Tejera, CEO van NH Hotel Group.

Expansie
FEDECOM stimuleert economie- en handelsontwikkelingen met overzeese gebieden en houdt toezicht op EU-initiatieven en de impact daarvan op het internationale bedrijfsleven. NH Hotel Group is door FEDECOM bekroond voor haar uitstekende serviceniveau en de internationale groei van de keten. Deze wereldwijde expansie is één van de voornaamste pijlers in het strategisch vijfjarenplan van NH Hotel Group, dat begin 2014 werd ingezet. Onder meer de kwaliteit van de hotels, de premium locaties in het hart van 's werelds grootste steden en het hoge serviceniveau hebben de leidende positie van de keten in Europa en Latijns-Amerika verstevigd en maken NH Hotel Group 'Company of the Year 2015'.

Spaanse roots
Juan Rodríguez-Villa, President van FEDECOM, verklaart waarom NH Hotel Group zo belangrijk is voor de Spaanse handelsrelaties: 'In onze internationale handelsvoering zien wij met trots dat de hotels van NH Hotel Group in zoveel wereldsteden gevestigd zijn. Het merk schittert op de façades van karakteristieke gebouwen. Als gast van NH Hotel Group ervaar je, waar ook ter wereld, een hoog serviceniveau, een subtiele knipoog naar de Spaanse keuken en decoratieve elementen die ons herinneren aan thuis.'

Vereerd
Premier Rajoy overhandigde de prijs aan CEO Federico González Tejera en Chairman Rodrigo Echenique, in het bijzijn van José Luis Bonet, de President van de Spaanse Kamer van Koophandel. Voor NH Hotel Group is deze prijs een prachtige kroon op het werk: 'Het is echt een eer om deze erkenning van een wereldwijd actieve federatie als FEDECOM te ontvangen. Het stimuleert ons om te blijven groeien en ontwikkelen, om zo onze gasten onvergetelijke ervaringen te bieden en om van NH Hotel Group dé keten te maken waaraan iemand denkt wanneer hij of zij op reis gaat, zowel zakelijk als privé,' aldus Federico González Tejera, CEO van NH Hotel Group.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!