Back Back Nieuws

CLC-VECTA blikt in Jaarverslag terug op 2013

04 juni 2014
CLC-VECTA heeft het afgelopen jaar flink aan de weg getimmerd met een groot aantal activiteiten in het belang van haar leden en de branche, zo blijkt uit het door de vereniging gepresenteerde Jaarverslag 2013.

De activiteiten van de vereniging zijn toegelicht aan de hand van de doelstellingen van de vereniging; profilering van het medium Live Communication, verdere professionalisering van de branche en haar leden, behartiging van collectieve belangen en het realiseren van efficiencyvoordelen.

‘We geven invulling aan onze doelstellingen door als vereniging te informeren, adviseren, ondersteunen en inspireren. De daaruit voortvloeiende activiteiten omvatten het (mede)organiseren van bijeenkomsten en kennissessies tot het doen van waardevol onderzoek. We kunnen dat doen met ons kwalitatieve netwerk van kennispartners en preferred suppliers en door participatie in verschillende samenwerkingsverbanden waardoor we ook een actieve rol hebben kunnen spelen in het behartigen van belangen van onze leden en de branche. Teveel om zo even samen te vatten, ik raad je aan het verslag te lezen’, aldus Riemer Rijpkema, directeur CLC-VECTA.

Het Jaarverslag 2013 is via de website van CLC-VECTA te downloaden

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?