'Echt uniek', legt voormalig F1-coureur Giedo van der Garde uit. 'Winnaars kunnen vanuit hun eigen CaraFan rustig aanschouwen hoe de teams zich voorbereiden op de race. En wanneer de rode lichten doven en het gaspedaal diep wordt ingedrukt sta je uiteraard vooraan om alle teams razendsnel aan je voorbij te laten gaan.'
Alle remmen los
Otto Esser, Marketing Manager Heineken: 'De Formula 1™ Heineken® Dutch Grand Prix 2022 gaat bijna van start. Voor heel raceminnend Nederland gooien we met een tal van activaties alle remmen los. Want voor Heineken is de Formule 1 veel meer dan een race. We halen alles uit de kast om racefans een ultieme ervaring te geven. Zo staat onze unieke CaraFan in het hart van de F1, daar wil je zijn!.'
Koning(in) van de CaraFan word je niet zomaar, daar moet je iets voor doen, hoe dat werkt lees je hier. Heineken is op zoek naar drie geluksvogels die een vriend(in) mogen meenemen want de CaraFan is zowel op vrijdag tijdens de vrije trainingen, zaterdag tijdens de kwalificatie en zondag tijdens de race beschikbaar.