Back Back Nieuws

BYLEI brengt twee werelden samen

03 december 2012
BYLEI ontwikkelde, produceerde en regisseerde de opening in de nieuwe showrooms van BMW en MINI Van Laarhoven op vrijdag 23 november. De ontwikkeling van de uitnodiging tot en met het parkeerbeheer, BYLEI nam de totale regie in handen. ‘We kregen als grote uitdaging om voor een vast bedrag een feestelijk, stijlvolle en onvergetelijke avond voor ruim 600 relaties, vrienden en bekenden van de familie en bedrijven te organiseren. Gewoon goed, passend bij deze tijd’, aldus BYLEI.

Twee werelden
De ontvangst werd gekenmerkt door de informele sfeer, vertaald in de twee verschillende werelden (en doelgroepen) van BMW en MINI. De stijlvolle en elegante wereld van BMW in de huiskleuren wit, grijs en blauw, ondersteund door charmante gastvrouwen, smaakmakende catering BYLEI, DJ’s en elegant interieur.

Bij MINI kwam de meer rebelse ‘URBAN WORLD’ naar voren in de tijdelijke MINI CLUB. In de trendy kleuren zwart, oranje en rood was de showroom tijdelijk ingericht als heuse danceclub inclusief vrouwelijke DJ’s, cocktailshakers en roller skatende bediening.

Op zoek naar emotie
Een geslaagd concept met alleen maar tevreden gasten en opdrachtgevers. BYLEI heeft de afgelopen jaren voor onder andere Porsche, Aston Martin, BMW, MINI en Landrover diverse introducties en openingen geregisseerd. BYLEI i zegt altijd op zoek te zijn naar de echte emotie – een traan, een lach of kippenvel – en is pas tevreden wanneer een evenement een echt WOW-gevoel oproept.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!