Back
Nieuws
Bruggen Verwiel Eventmarketing tekende voor concept, productie en realisatie van deze reveal-events in opdracht van Pon Car / SEAT.
Diederik Verwiel, creatief directeur: De opdracht was om een concept te ontwikkelen waarbij de slogan where Beauty and Technology come together op een eigentijdse manier werd geïnterpreteerd en voelbaar werd in een live experience. We hebben daarbij gezocht naar een aantal nieuwe technische showconcepten om deze boodschap te visualiseren.
Die nieuwe technieken waren er volop. Zo beleefde de zogenaamde Fogscreen zijn Nederlandse première. Verwiel: Fogscreen is een systeem waarbij onder hoge druk mist naar beneden wordt geblazen, deze mist kan vervolgens gebruikt worden als projectiescherm, waar je gewoon door heen kunt lopen of rijden. Daarnaast zag het publiek een Soft LED Screen en werd het Eye-Step systeem van Hulskamp, wat we al wel kenden als toepassing bij beurzen, nu voor het eerst in een showconcept gebruikt.
Na deze revealshow kon de gast zelf het nieuwe model gaan ontdekken in een omgeving die ook weer volledig in lijn met de brandfeeling van het merk SEAT was gestyled.
Bruggen Verwiel introduceert SEAT Ibiza
28 mei 2008Bruggen Verwiel Eventmarketing verzorgde de Nederlandse introductie van de nieuwe SEAT Ibiza in de Amsterdam Convention Factory afgelopen weekend. Verspreid over twee avonden werden zon 900 prospects en 1.000 personeelsleden van de SEAT dealers in Nederland ontvangen om getuige te zijn van deze introductie voor de Nederlandse markt.
Ga naar de 6 foto's
Ga naar de 6 foto's
Bruggen Verwiel Eventmarketing tekende voor concept, productie en realisatie van deze reveal-events in opdracht van Pon Car / SEAT.
Diederik Verwiel, creatief directeur: De opdracht was om een concept te ontwikkelen waarbij de slogan where Beauty and Technology come together op een eigentijdse manier werd geïnterpreteerd en voelbaar werd in een live experience. We hebben daarbij gezocht naar een aantal nieuwe technische showconcepten om deze boodschap te visualiseren.
Die nieuwe technieken waren er volop. Zo beleefde de zogenaamde Fogscreen zijn Nederlandse première. Verwiel: Fogscreen is een systeem waarbij onder hoge druk mist naar beneden wordt geblazen, deze mist kan vervolgens gebruikt worden als projectiescherm, waar je gewoon door heen kunt lopen of rijden. Daarnaast zag het publiek een Soft LED Screen en werd het Eye-Step systeem van Hulskamp, wat we al wel kenden als toepassing bij beurzen, nu voor het eerst in een showconcept gebruikt.
Na deze revealshow kon de gast zelf het nieuwe model gaan ontdekken in een omgeving die ook weer volledig in lijn met de brandfeeling van het merk SEAT was gestyled.
Verwiel: De gehele look and feel van het event was in lijn met waar SEAT voor staat. Veel aandacht voor beauty, design en nieuwe technologieën. Natuurlijk speelde de nieuwe SEAT Ibiza de hoofdrol, maar we zijn er vooral ook in geslaagd om de doelgroep het echte SEAT-merkgevoel mee te geven. Kortom, op alle fronten een SEAT-waardig event.
Foto's: Hadewych Veys
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!