Back Back Nieuws

Bruggen Verwiel Eventmarketing realiseert Global Event voor Philips

01 februari 2011
De afgelopen week vormden diverse locaties in Amsterdam het decor voor een Global Event van Philips Consumer Lifestyle. Bruggen Verwiel Eventmarketing tekende opnieuw voor concept, productie en realisatie van deze reeks evenementen, welke plaatsvonden in de Hermitage, de Passenger Terminal en op de Amsterdamse grachten.

 

Hoge verwachtingen overtreffen

Diederik Verwiel, creatief directeur van Bruggen Verwiel Eventmarketing licht toe: 'Na het grote succes van dit evenement in januari 2010, was het voor ons de uitdaging om de hoge verwachtingen opnieuw waar te maken en zo mogelijk te overtreffen. Na een inspannende week durf ik te zeggen dat we hierin geslaagd zijn.'

 

PTA bewees haar waarde

'Voor de meeting van het top management kozen we bewust voor een nieuwe locatie, en in de prachtige ambiance van de Hermitage vonden we een stijlvol decor voor deze meeting. De PTA bewees opnieuw haar waarde. Eerst als beursvloer waar 60 Philips teams hun ideeën voor business improvement mochten presenteren en een dag later als feestlocatie voor bijna 1.000 Philips medewerkers', aldus Diederik.

 

Professionele wijze

Bart Logghe, head of customer management Excellence, vult aan: 'De verwachtingen waren inderdaad hoog gespannen, zeker na het grote succes van afgelopen jaar. Bruggen Verwiel Eventmarketing heeft wederom bewezen zo’n complexe productie op een professionele wijze aan te pakken en tot een groot succes te maken.'

 

Betrokken leveranciers

Leveranciers als Bourgonje, The Production Factory, Faber AV, Oogenlust en O7 Catering waren betrokken bij de verschillende evenementen.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!