BrandBase wint Event of the Year award voor Shell event
06 juni 2017Het werd een feestelijke avond voor creative agency BrandBase, Shell en PR-bureau Edelman. In Hotel Le Plaza in Brussel kreeg het bureau tijdens de European Excellence Awards in Public Affairs 2017 de award uitgereikt voor ‘Event of the Year’ met het Shell Generation Discover Festival.
Shell Generation Discover Festival
Tijdens dit 5-daagse festival op het Malieveld in Den Haag gingen ruim 30.000 jongeren aan de slag met wetenschap en technologie. Shell is ervan overtuigd dat we de denkkracht van de scholieren in het basisonderwijs van nu nodig hebben om de wereld van morgen vorm te geven. Daarom wil Shell de komende jaren 1 miljoen jongeren inspireren hun ideeën over de toekomst te realiseren. Het Generation Discover Festival in Den Haag markeerde het begin van deze beweging. Het aantal kinderen dat een carrière in de techniek en wetenschap overweegt steeg na het bijwonen van het festival met meer dan 23 procent.
BrandBase
BrandBase is een full-service creative agency en werkt onder meer voor Shell, ING, Plan Nederland en Marktplaats
Goed artikel?
Schrijf je in net als 24.0147 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!