Back Back Nieuws

BrandBase geeft fans de hoofdrol in 3FM Awards campgane

18 maart 2016
Fans hebben het voor het zeggen bij de 3FM Awards en dus spelen zij ook de hoofdrol in de campagne. BrandBase is verantwoordelijk voor het concept: No fans. No glory. Om het belang van het stemmen op je favoriete artiest te benadrukken, is de campagne op deze fans gebouwd.

Martijn van der Rijken, Creative Director van BrandBase, vertelt: 'De 3FM Awards zijn dé publieksprijs van Nederland. Om het belang van het stemmen op je favoriete artiest te benadrukken, hebben de fans een hoofdrol in de campagne. Zij supporten hun idool met handgeschreven fanborden. Deze zijn niet alleen bij concerten populair, ook op YouTube en andere social media komen ze vaak langs. Het is een visueel symbool voor de stem die de fans hebben bij de 3FM Awards.'

Uitreiking awards
De ‘No fans. No glory’-campagne wordt ingezet op radio, tv, outdoor en online. De prijzen worden op maandag 28 maart uitgereikt in TivoliVredenburg in Utrecht. Fans kunnen onder meer stemmen op Beste Band, Beste Zanger, Beste Album en 3FM Serious Talent.


Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!