14 juni 2018

Binnenkort in Events: Huishoudbeurs in RAI Amsterdam

Rubrieken

‘We zijn een continu evoluerend lifestyle-event’

Met 73 edities achter de rug, lijkt er geen einde te komen aan het succes van de Huishoudbeurs. Moeders nemen dochters mee en zij nemen weer hun dochters mee. Maar dat betekent ook continu mee veranderen met je bezoekers. Nicole Babay-Mengerink: ‘Als je alleen al vergelijkt met tien jaar geleden, dan is de Huishoudbeurs erg veranderd. De programmering speelt elk jaar weer heel actueel in op de doelgroep, geen jaar is hetzelfde.’ Met de begin dit jaar gelanceerde Huishoudbeursapp transformeert de RAI het nationale evenement langzamerhand in een 24/7/365-belevenis: elke dag, het hele jaar rond. En door de introductie van het gloednieuwe event ‘Day in the City’ zorgt de organisatie er tegelijk voor dat ook millennials aan hun trekken komen in het Amsterdamse evenementencomplex.

Dit is een artikel uit de komende magazine Events die in juni verschijnt. Wil jij EVENTS ook ontvangen? Meld je hier aan.