Back Back Nieuws

Bewegende billboards trekken aandacht op events

21 april 2009
Moving Board gaat voorbij de gevestigde media doordat de combinatie van licht, beweging en originaliteit de aandacht van passanten trekt. De opvallend verlichte mobiele reclamedragers bereiken de doelgroep op tijden en plekken waar dit niet wordt verwacht. Deze exclusieve vorm van promotie zorgt voor makkelijk contact met de doelgroep.In Nederland heeft Pro Vocations de licentie Moving Board.

 

Een Moving Board wordt door een getrainde medewerker gedragen en communiceert zowel aan de voor- als aan de achterkant de verlichte boodschap. Iedere doelgroep is vanaf nu op ieder gewenst tijdstip en op iedere gewenste locatie bereikbaar. Door meerdere Moving Boards op hetzelfde moment in te zetten wordt de attentiewaarde verhoogd. Deze actieve vorm van marketing is makkelijk in te zetten en is een uniek medium voor een beperkt budget.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!