
Domino effect
Hoe kunnen zij deze tegenvaller in hun omzet en het genereren van new business dan snel opvangen? Op 19 maart a.s. vindt de socialmedia-inspiratiesessie plaats in Hotel Jakarta in Amsterdam. Door het steeds snellere oprukkende coronavirus en het wegvallen van veel (vak)beurzen is het programma voor deze inspiratiesessie aangepast. Want er begint nu een domino-effect te ontstaan en dit zou voor veel vakbeurzen wel eens het definitieve einde kunnen betekenen. Voor veel bedrijven en organisaties nu dus het moment om hun social media sales- en marketingkanalen beter in te gaan richten.
Smarketing
Tijdens deze sessie zal hier speciaal aandacht aan worden besteed en zal duidelijk worden, hoe bedrijven hierop kunnen inspelen en inkomstenderving kunnen voorkomen. Maar ook hoe zij de toekomst (ook zonder beurzen), sneller en ook nog goedkoper new business kunnen genereren met socialmedia sales en- marketing (Smarketing). Om als bedrijf hierop snel te kunnen inspringen, ontvangt iedere deelnemer een special hiervoor ontworpen Quick start hand-out ’Wat nu als mijn beurs of event niet doorgaat?’