Back
Nieuws
Ben Tiggelaar spreekt bij HSMAI
24 april 2007
Ben Tiggelaar komt donderdag 10 mei spreken bij de bijeenkomst van HSMAI Nederland in Madurodam. Tiggelaar (Nederlands bekendste managementconsultant op het
gebied van gedragsverandering) gaat in op de vraag: Welke
gedragsveranderingen vragen deze ontwikkelingen van mij als marketing, sales
& communicatie professional en hoe realiseer ik deze?
Met haar jaarthema: The Consumer Age (de branche beheert, maar . de consument
regeert!) stelt de
HSMAI opnieuw twee specifieke
marktsegmenten binnen de gastvrijheidindustrie centraal. Op donderdag
10 mei a.s. delen in Madurodam (Den
Haag) de volgende
experts hun visie: Peter Verdaasdonk,
algemeen directeur Madurodamover de
verwachtingen van de toerist als consument. Madurodam, (wereldwijd) bekend als de Nederlandse miniatuurstad welke
jaarlijks honderdduizenden (toeristische) bezoekers weet te trekken. Wat verwachten zij in de toekomst
van (dag) attracties als deze?
Wouter Tavecchio van ID&T over de consumenten van haar evenementen. ID&T
is één van de grootste evenementenorganisatoren van dancefeesten in Nederland
waaronder o.a. Innercity, Sensation White, Sensation Black, Mysteryland, Trance
Energy, Convertible, Thunderdome en Shockers. Wat trekt keer op keer
tienduizenden bezoekers naar deze feesten?
"Het kan niet anders dan dat, na het vernemen van deze visies,
net zoals bij 'Generatie Einstein en de 'Babyboomers' in februari, bij
de aanwezigen opnieuw de vraag zal rijzen: Hoe moet ik gedragsmatig als
marketing, sales & communicatieprofessional omgaan met deze diverse, snel
veranderende en veeleisende consument" aldus Hans Poortvliet, Managing
Director HSMAI Nederland. "Deze vraag leggen we die middag dan ook voor
aan niemand minder dan Nederlands bekendste managementconsultant op het gebied
van menselijk gedrag, leiderschap en veranderingop dit
moment: Ben Tiggelaar"
Programma 10 mei
13.30
14.00 Ontvangst
14.00
14.30 Introductie Madurodam door Peter Verdaasdonk
14.30
15.00 Presentatie ID&T door Wouter Tavecchio
15.00
15.30 Pauze
15.30
17.30 Presentatie Ben Tiggelaar
17.30
18.30 Netwerkreceptie
Kosten/ entree:HSMAI
leden: 75 euro (incl. netwerkreceptie + bestseller over gedragsverandering van
Ben Tiggelaar)Niet-leden:
125 euro (incl. netwerkreceptie + bestseller over gedragsverandering van Ben
Tiggelaar).
gebied van gedragsverandering) gaat in op de vraag: Welke
gedragsveranderingen vragen deze ontwikkelingen van mij als marketing, sales
& communicatie professional en hoe realiseer ik deze?
Met haar jaarthema: The Consumer Age (de branche beheert, maar . de consument
regeert!) stelt de
HSMAI opnieuw twee specifieke
marktsegmenten binnen de gastvrijheidindustrie centraal. Op donderdag
10 mei a.s. delen in Madurodam (Den
Haag) de volgende
experts hun visie: Peter Verdaasdonk,
algemeen directeur Madurodamover de
verwachtingen van de toerist als consument. Madurodam, (wereldwijd) bekend als de Nederlandse miniatuurstad welke
jaarlijks honderdduizenden (toeristische) bezoekers weet te trekken. Wat verwachten zij in de toekomst
van (dag) attracties als deze?
Wouter Tavecchio van ID&T over de consumenten van haar evenementen. ID&T
is één van de grootste evenementenorganisatoren van dancefeesten in Nederland
waaronder o.a. Innercity, Sensation White, Sensation Black, Mysteryland, Trance
Energy, Convertible, Thunderdome en Shockers. Wat trekt keer op keer
tienduizenden bezoekers naar deze feesten?
"Het kan niet anders dan dat, na het vernemen van deze visies,
net zoals bij 'Generatie Einstein en de 'Babyboomers' in februari, bij
de aanwezigen opnieuw de vraag zal rijzen: Hoe moet ik gedragsmatig als
marketing, sales & communicatieprofessional omgaan met deze diverse, snel
veranderende en veeleisende consument" aldus Hans Poortvliet, Managing
Director HSMAI Nederland. "Deze vraag leggen we die middag dan ook voor
aan niemand minder dan Nederlands bekendste managementconsultant op het gebied
van menselijk gedrag, leiderschap en veranderingop dit
moment: Ben Tiggelaar"
Programma 10 mei
13.30
14.00 Ontvangst
14.00
14.30 Introductie Madurodam door Peter Verdaasdonk
14.30
15.00 Presentatie ID&T door Wouter Tavecchio
15.00
15.30 Pauze
15.30
17.30 Presentatie Ben Tiggelaar
17.30
18.30 Netwerkreceptie
Kosten/ entree:HSMAI
leden: 75 euro (incl. netwerkreceptie + bestseller over gedragsverandering van
Ben Tiggelaar)Niet-leden:
125 euro (incl. netwerkreceptie + bestseller over gedragsverandering van Ben
Tiggelaar).
Goed artikel?
Schrijf je in net als 24.0147 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!