Back Back Nieuws

Bas Hoogland 'Hotello of the Year'

25 januari 2007
Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal GreenParks is gisteren tijdens de derde HotelloTOP.NL in het Mecc in Maastricht uitgeroepen tot 'Hotello of the Year'. Hoogland ontving de KPN Hotello of the Year Award 2007 en bijbehorende eeuwige roem omdat hij het merk Landal van een nul procent naamsbekendheid naar 97 procent gebracht.

Vorig jaar werd de KPN Hotello of the Year Award in het leven geroepen. Het thema van het congres was dit jaar Branding in a zapp society, de genomineerden waren daarom geselecteerd op hun vermogen hun merk te branden.

Overige kandidaten waren Paul Bringmann, die de horecaformule Les Halles van V&D (onder andere La Place restaurants) sterk in de markt heeft gezet, en Hans Kennedie, CEO van Golden Tulip Hotels, die na een management buy-out een zeer succesvolle franchiseketen heeft opgezet.

Ruim 800 personen zagen tijdens het congres- en netwerkevent van HotelloTOP.NL als inspirerende spreker Wouter de Vries jr. op het podium, die als marketingspecialist en docent VU Amsterdam op interactieve wijze het begrip branding voor het voetlicht wist te krijgen.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!