Back Back Achter de schermen

B2B event als marketing tool

02 november 2006

Na flink wat navragen en nadenken heb ik eind van de zomer besloten om lid te worden van het Nima. Doelstelling: in contact komen met marketeers en ze overtuigen van de kracht van een inhoudelijk event als marketing/communicatie tool. Maar dan alleen als het inspirerend is! (saaie bijeenkomsten zijn er al genoeg!).

Dat bleek een goede zet: al een aantal lijntjes uitgelegd en nu werd ik gisteren ook nog gevraagd om te spreken op het Marketing Information Event op 14,15 november 2006 in de Kuip. (website van MIE)

Natuurlijk ga ik over de kracht van B2B events praten: zet die goed in, dan kun je daarmee je klanten en prospects echt raken! Heb je interesse: ik spreek 14 november om 15.00 uur.

Er zijn veel workshops waaruit je je eigen programma kunt samenstellen en nu ook eens voor een redelijke prijs: in allerlei marketing bladen tref je kortingsbonnen aan waardoor je voor € 59,00 een ticket hebt. Dus kom, investeer eens een dag in jezelf en leer van de workshops die jij uitkiest!

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!