Back Back Nieuws

Aventiq knalt C1000 eruit: Better to burn out than fade away

11 juni 2015
Hoofdkantoor C1000 Amersfoort, zaterdag 6 juni. Nog net een hoofdkantoor want komende maand sluit de laatste C1000-winkel. Na de overname van C1000 door Jumbo, begin 2012, is het ombouwen van de winkels nu bijna afgerond. De personeelsvereniging wil het einde van de formule niet met een sisser laten aflopen. Nog één keer moet het knallen. Dat is de opdracht aan Aventiq: we nemen afscheid met een grandioze finale. ‘Better to burn out than fade away’.

Zo’n 1.000 gasten (toevallig?) staan die vrijdag rond 23.30 uur met een glas champagne buiten op het eigen terrein. In een sfeervol decor met tenten, eten, drinken en livemuziek. Ineens verschijnt een ‘countdown’ op het pand, een complete verrassing. Wat gebeurt hier?

Slot van een tijdperk
Aventiq bedacht in samenwerking met C1000 een onvergetelijk slot van een tijdperk. Hoe breng je al die herinneringen en successen van C1000 op een fascinerende manier tot leven? Men neme een groot gebouw en een mix van de nieuwste projectietechniek, een spetterende soundtrack, een doordacht verhaal en spectaculair vuurwerk. 
Onder luid gejuich verschijnt het imposante slot op het eigen gebouw. In een hoog tempo verschijnen de highlights en telt de C1000-klok terug van 1000 naar nul. Begeleid door een indrukwekkend vuurwerk, exact getimed op het beeld en de muziek.

‘Kippenvel!’, ‘Ik hield het niet droog!’, ‘Dit is onvergetelijk!’ en ‘Groots om op deze manier afscheid te nemen!’. Dit zijn slechts een paar reacties van het totaal verblufte publiek dat met trots terug kan kijken op een onvergetelijk tijdperk.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!