Dummy
18 oktober 2024

Ask Phill organiseert NXT:Commerce Summit

Rubrieken

Shopify-partner Ask Phill organiseert op donderdag 7 november de NXT:Commerce Summit. Tijdens dit evenement komen e-commerce professionals van grote merken, met een jaaromzet van 5 miljoen euro of meer, samen. Het thema van NXT:Commerce Summit, eerder bekend als het D2C Summit, is de ontwikkeling van het direct-to-consumer model naar unified commerce. Voor de e-commercemarkt is de zoektocht naar aandacht van de klant nooit eerder zo intens geweest. Mede door uitdagingen als marktverzadiging en de stijgende kosten voor klantenwerving, is een naadloze beleving tussen social media, online en fysieke winkels steeds belangrijker. Tijdens de NXT:Commerce Summit komt de crème de la crème uit de markt samen om kennis en ervaring te delen.

Inspirerende sessies en sprekers

In De Rode Hoed in Amsterdam kunnen zo’n vierhonderd bezoekers meerdere key-note sessies en break-out sessies bezoeken. Merken als Dille & Kamille, Pink Gellac, EasyToys, The Frankie Shop en Hera Clothing komen aan het woord over thema’s als unified commerce, customer centric commerce, duurzaamheid en wereldwijde groei. Een van de headlines is de sessie van Glossier. Dit digital-first beautymerk is wereldberoemd geworden door de unieke customer experience aanpak. Amy Kemp, Director Omnichannel and Customer Experience bij Glossier zal haar belangrijkste inzichten delen als het gaat om het automatiseren van CX, zonder de menselijke maat te verliezen.

NXT:Commerce Awards

Om de meest innovatieve spelers uit de e-commercemarkt in het zonnetje te zetten en te erkennen als autoriteit in de markt, worden er op 7 november ook prijzen uitgereikt. In totaal zijn er vier awards te winnen door zowel merken als individuen die een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd. De categorieën zijn: Unified Commerce Strategy Award, The New Kid on The Block Award, The Customer Experience Award en de Commerce Leader of the Year Award.

The next in unified commerce

Martijn Wijsmuller, mede-oprichter van Ask Phill en organisator van de NXT:Commerce Summit: ‘Ik ben er trots op dat we weer zoveel mooie namen bij elkaar hebben weten te brengen. Voor het zesde jaar op rij hebben we een evenement gecreëerd waar e-commerce professionals samenkomen om inzichten te vergaren, te netwerken en de toekomst van de sector verder vorm te geven. Alle bezoekers hebben een gezamenlijk doel: innoveren, voorop lopen en de volgende stap zetten in unified commerce. Ik kijk ernaar uit om geïnspireerd te worden door alle mooie verhalen van partners, klanten en bezoekers.’