Back Back Nieuws

Artishock opent vestiging in Amsterdam

26 juni 2013
Artishock events & marketing opende dinsdag 25 juni een nieuwe vestiging aan de Singel in Amsterdam. Het bureau met de roots in ’s-Hertogenbosch slaat na 19 jaar de vleugels uit naar de hoofdstad. Mechtild Stultiens-van Straaten, directeur: ‘Het 16-koppige team van Artishock werkt voor steeds meer opdrachtgevers buiten de provincie Noord-Brabant. Met een vestiging in Amsterdam zitten we dichter bij onze klanten en toekomstige opdrachtgevers. Zelfs in dit digitale tijdperk is dat voor bepaalde werkzaamheden en afspraken wel zo prettig. Onze thuisbasis blijft ’s-Hertogenbosch.’

Nieuwe website 
De opening van de nieuwe vestiging is ook een mooi moment om de nieuwe website te introduceren. Stultiens-van Straaten: ‘Met veel beelden op artishockevents.nl laten we zien wat Artishock in huis heeft op het gebied van onderscheidende events. Slingers ophangen kan iedereen. Artishock loopt voorop in de evenementenbranche met goed geschoolde organisatieprofessionals die events ontwikkelen vanuit een sterk concept, organisatie tot in alle details en bijpassende eventstyling en marketingcommunicatie. Het mede door ons georganiseerde bezoek van het Koningspaar aan ’s-Hertogenbosch als afsluiting van het provinciebezoek aan Brabant is hiervan een mooi voorbeeld.’

Dochteronderneming 
Een nieuwe vestiging, een nieuwe website en binnenkort ook een dochteronderneming. Antwan Hoedemakers, Senior Art Director, legt uit: ‘Met de lancering van dit nieuwe label kunnen we nieuwe markten aanboren en inspringen op kansen. Achter de schermen zijn we bezig met de laatste details voor deze nieuwe tak aan de Artishock-boom.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!