Back
Nieuws
Arjan van Dijk Groep verzorgt Brand Event Volvo
04 april 2012In de Heineken Music Hall werd op zaterdag 24 maart het Brand Event van Volvo Cars Nederland georganiseerd. De doelgroep, zon 1.500 medewerkers van alle Volvo dealers in Nederland, waren uitgenodigd om kennis te maken met de nieuwe Brand Strategy. De Arjan van Dijk Groep was aangesteld om dit evenement te organiseren.
Autopresentatie
Designed around YOU. Hierbij draait het om mensen en niet om autos. Speciaal voor het Brand Event werd de nieuwe Volvo V40 vanuit haar launch in Zweden naar Amsterdam vervoerd. De autopresentatie werd gecombineerd met een modeshow en een discussie aan de Volvo International tafel.
Discussieleiders Wilfred Genee en John Derksen
Het begrip dienstverlening werd door Wilfred Genee en Johan Derksen met een luchtige en dynamische discussie onder de aandacht gebracht. Aan het einde van de avond kwamen alle onderwerpen terug in een op maat gemaakte wrap-up uitgevoerd door Lars Sørensen. Deze feestelijke afsluiting werd gevolgd door een afterparty.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!