Back Back Nieuws

Allianz presenteert 'De Kunst van de Verbeelding'

17 oktober 2007
In gezelschap van zo’n vijfhonderd intermediairs en zakenrelaties presenteerde Allianz Nederland Levensverzekering op 11 oktober op originele wijze haar Kunstcollectie 2007-2008. Allianz brengt jaarlijks een kunstcollectie uit en draagt als onderneming kunst een warm hart toe. De presentatie vond plaats in de, speciaal voor deze gelegenheid prachtig aangeklede, Angel Studio’s te Amsterdam en had als thema ‘De Kunst van de Verbeelding’.

Ga naar de 239 foto's

Ga naar de 239 foto's in diashow

Zoals tijdens een tot de verbeelding sprekende presentatie door Sjoerd Laarberg, Directeur Marketing & Sales, werd uitgelegd: Verbeeldingskracht is iets dat zowel de kunstenaar als de ondernemer nodig hebben om te kunnen komen tot innovatieve en verrassende oplossingen. Eigenschappen die Allianz ook ziet als onmisbaar in de huidige verzekeringsbranche.

Er ontvouwde zich een beeldschone avond vormgegeven door de vier elementen lucht, water, aarde en vuur. Het thema ‘De Kunst van de Verbeelding’ kwam tot uitdrukking in de aankleding van de ruimtes, het entertainment, tot in de details van de catering.

De verschillende belevingsruimtes namen je mee maar andere werelden: Waan je in de fantasie van Sjakie en de chocoladefabriek, ervaar een oase vol bloemen, geuren en kleuren of bekijk de wereld op z’n kop.

De gasten konden kennis maken met de 4 Allianz Allure wijnen 2007-2008 onder begeleiding van vinologen en door de cateraar geselecteerde bijpassende spijzen. Met een goed glas wijn in de hand konden de indrukwekkende werken van de Allianz Kunstcollectie bewonderd worden.

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!