Back Back Nieuws

Ahoy Rotterdam naar J&G Brand Experience

20 juni 2008
Na het winnen van de pitch voor een nieuw design & communicatieconcept in Ahoy Plaza, is J&G Brand Experience na een heroriëntatie door Ahoy Rotterdam per direct het nieuwe reclamebureau voor de marketing & communicatie activiteiten van het Ahoy merk. J&G gaat het ‘Mijn Ahoy’ concept verder uitbouwen met nieuwe communicatie-activiteiten: In en Outdoor, filmpjes, tv, radio, website, viral en DM. De doelstellingen van Ahoy zijn vooral het creëren van meer interactie met bezoekers (zowel particulier als zakelijk) en het ontwikkelen van meer promotiemogelijkheden voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers.

Susanne Blaas, Marketing & Communications Manager bij Ahoy Rotterdam, over deze keuze: ‘J&G Brand Experience heeft ons op positieve wijze verrast met hun ideeën voor Ahoy Plaza. Daarnaast was Ahoy op zoek naar een juiste invulling en lading van het ‘Mijn Ahoy’ concept. J&G heeft hier op creatieve wijze op ingespeeld. Vanaf dit najaar gaan wij met nieuwe uitingen op de markt komen en we hebben alle vertrouwen in een prettige samenwerking.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!