Back Back Nieuws

80 Europese meetingplanners krijgen Fresh Dutch Views

28 augustus 2007
80 meetingplanners uit Europa krijgen van donderdag tot en met zaterdag de vierde zogeheten Internationale Showcase voorgeschoteld. Dit jaar doet het organiserende Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) dat onder de noemer ‘Fresh Dutch Views’.

Director of Destination Sales
Renée Cohen: "Met de Internationale Showcase willen we laten zien hoe
Holland de bezoeker frisse invalshoeken, inzichten en impulsen kan
geven waardoor hij op persoonlijk of zakelijk gebied kan groeien."

De
Internationale Showcase biedt ruim tachtig Europese meeting-planners de
mogelijkheid om Holland te ervaren als bestemming voor corporate
meetings en incentives en vindt plaats vanaf 30 augustus tot en met 1
september in Maastricht. Reed Exhibitions sponsort dit jaar voor het
eerst de Showcase vanwege het belang van een platform voor de
internationale meetingplanner.

Cohen: "Waar andere destinaties
zich vaak facilitair opstellen, presenteren wij Holland als destinatie
met meer afwisseling in de beleving. Wat onze doelgroepen bindt, is de
wens om weg te breken uit de dagelijkse praktijk en een plek te vinden
waar inzicht, inspiratie, interactie, inspanning en ontspanning vrij
spel krijgen."

Tijdens de Showcase moeten bezoeken aan Nederlandse
steden de meetingplanner verfrissing en energie geven. "In Maastricht
laten we de meetingplanners genieten van de Bourgondische levenstijl,
in Amsterdam nemen we hen mee door een 17e eeuwse stad met de energieke
bedrijvigheid van een moderne stad, in Den Haag zien ze de groene stad
aan zee met een historisch politiek centrum, in Rotterdam wordt de
nadruk gelegd op het jonge internationale karakter van de stad, gericht
op architectuur en design en in Utrecht nemen we hem mee door een stad
die opvalt door zijn bescheiden omvang waardoor het rust en
geborgenheid uitstraalt."

Fresh
Dutch Views is de creatieve uitwerking van de vernieuwde ‘MICE’
strategie voor de internationale marketing & promotie van Holland
als zakelijke bestemming. Cohen: "De komende drie tot vijf jaar zullen
we, werkend vanuit het strategisch vertrekpunt 'Refresh your
perspective' samen met onze partners Holland neerzetten als een
bestemming die de bezoeker verfrist, nieuwe energie brengt."

Bron: Congreswereld/agenda

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!