Back Back Nieuws

4SURE doet Autoweek Tevredenheidstrofee

10 oktober 2006
AutoWeek heeft vorige week de Autoweek Tevredenheidstrofee uitgereikt. Het jaarlijks terugkerende evenement is wederom georganiseerd door 4SURE pr&events b.v.

“Wij zijn zeer tevreden”, zei Tonie Broekhuijsen hoofdredacteur van AutoWeek. “Nog nooit eerder was de belangstelling zo groot. Dit is zeker te danken aan de fantastische locatie en het compacte en interessante programma. De AutoWeek Tevredenheidstrofee is inmiddels een begrip geworden in autoland. Het is een event wat je niet mag missen.”

Tanja Kers (4SURE): “Het is ieder jaar voor ons weer een grote uitdaging om iets verrassends neer te zetten. De genodigden kennen vanuit hun eigen professie al veel locaties, dus zoeken we iedere keer weer iets bijzonders”. Dit jaar vond het event plaats bij Hessing (importeur van onder andere Lamborghini en Rolls Royce). Tanja vervolgt: “Het pand van Hessing kent iedereen van de buitenkant. Het is schitterend geïntegreerd in de geluidswal op de A2. Velen vragen zich af hoe het er van binnen uitziet. Nu hadden ze de kans!”

Voorafgaand aan de officiële uitreiking en het diner (verzorgd door Cuisine on tour / SGS catering services) was een presentatie van trendwatcher dr. Carl Rohde en Norbert Mirani van Sanoma Men’s Magazines. TV presentator Michael Pilarczyk praatte de avond aan elkaar. Na korte introducties van het hilarische trio Opera Laria werden de prijzen in diverse categorieën overhandigd. Hoogtepunt was de onthulling van de overall winnaar de Honda Jazz.


Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!