23 februari 2006

2e editie Lead Generation Conference

Rubrieken

Op 6 april vindt de tweede Lead Generation Conference plaats, een conferentie voor marketing en verkoop professionals. De conferentie, een initiatief van organisatiebureau Intelli-G, heeft als doel het aanreiken van kennis en vaardigheden voor het genereren, kwalificeren, beheren en opvolgen van leads. De concurrerende omgeving van vandaag zorgt ervoor dat bedrijven steeds efficiënter moeten werken; verhoging van de omzet tegen veel lagere verkoopkosten. Om dit te bereiken zijn effectieve leadgeneratie en doelgerichte management-, controle- en meetinstrumenten van essentieel belang. Het aankomende evenement richt zich op directeuren en top managers van bedrijven en is geschikt voor zowel business-to-business als business-to-consumer. Deelnemers die aan de bijeenkomst deelnemen doorlopen gedurende de dag stapsgewijs het leadgeneratie proces van begin tot eind. De parallelsessies behandelen specifieke behoeften en knelpunten om doelgericht resultaten te verbeteren. Aanmelden: info@intelli-g.com