Back Back Nieuws

110 Jarige Beurs van Berlage springlevend

04 maart 2013
De Beurs van Berlage vierde haar 110 jarig jubileum  op maandag 25 februari 2013 met ruim 200 samenwerkingspartners. Directeur Marcel Schonenberg ontvouwde de plannen voor de komende jaren. De Beurs heeft zich bewezen als ultieme ontmoetingsplek in het centrum van Amsterdam.

Groei (inter)nationale congressen
Het gaat goed met de Beurs van Berlage. Voor 2013 wordt een verdubbeling voorzien op het gebied van internationale meerdaagse congressen, met totaal ruim 20.000

congresgangers. Daarnaast wordt hard gewerkt aan diverse verbeteringen en uitbreidingen. 'Er worden nieuwe restaurants gerealiseerd, de hoofdentree aan het Damrak wordt volledig vernieuwd en een permanente tentoonstellingruimte wordt ontwikkeld', aldus Marcel Schonenberg. 'Dat alles om gasten nog beter te kunnen ontvangen, te laten genieten van de rijke historie en middels de diverse evenementen mooie ervaringen op te laten doen. Daarmee verbetert Beurs van Berlage de toch al sterke positie als dé ontmoetingsplek van Amsterdam. De presentatie van deze nieuwe strategie en herpositionering werd door de aanwezigen met veel enthousiasme begroet.'

 

Beurs van Verhalen
De campagne ‘Beurs van Verhalen’ is voortgekomen uit de unieke kenmerken van de Beurs van Berlage. De verhalen vanuit de architectuur, handel, historie en de talloze evenementen zijn uniek en inspireren de huidige gebruikers. Door de diverse evenementen en programmering ontstaan er iedere dag weer nieuwe verhalen. De congresorganisator, de tentoonstellingsbezoeker, de vergaderdeelnemer en de gasten in het café hebben bij het verlaten van de Beurs van Berlage ieder een eigen verhaal.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!