LA Marketingcommunicatie & CampagnesLA Marketingcommunicatie & Campagnes
Back Back Marketing & communicatie

LA Marketingcommunicatie & Campagnes

In het kort

  • meer dan 20 jaar ervaring
  • ruime event-expertise
  • B2B & B2C
  • daadkrachtig
  • commercieel

Het voorjaar en het najaar. Bij uitstek periodes waarin event organisatoren en eventlocaties razend druk zijn. Om bezoekers te werven voor het komende event dat al over enkele maanden plaatsvindt maar nog onvoldoende aanmeldingen heeft. Of juist voor het in de markt zetten van een (nieuw) event waarvoor nog deelnemers/exposanten moeten worden geworven. Of misschien ontbreekt het aan leads in de salesfunnel van de congreslocatie?

Tijd voor wat extra power!

  • LA Marketingcommunicatie & Campagnes
  • https://www.jaarbeurs.nl/documenten/jb_prikkeljezintuigen-1.pdf
    www.jaarbeurs.nl/prikkeljezintuigen

Tijdens mijn loopbaan bij Jaarbeurs heb ik op alle bovengenoemde specialismes veel ervaring opgedaan, als campagnemanager en als B2B-marketeer. Mijn expertise ligt op het gebied van campagnestrategie- en planning, project-/campagnemanagement, mediaplanning, responsanalyse, aansturing/begeleiding van leveranciers (reclameburaus, media, drukwerk, content), leadgeneratie en events (eventorganisatie, bezoekersmarketing, trademarketing/exposantenmarketing).

Ben je op zoek naar een creatieve en procesmatige marketeer met een sterk gevoel voor commercie en een hart dat sneller gaat kloppen voor events; ik kom graag met je in contact. Ik ben 16 uur per week beschikbaar, op structurele basis voor een bepaalde periode of voor afgebakende, korte opdrachten. 

Wil jij ook de nieuwsbrief ontvangen?

Schrijf je nu in!

Neem contact op met LA Marketingcommunicatie & Campagnes

Enter your information below. LA Marketingcommunicatie & Campagnes zal z.s.m. contact met u opnemen.