
Sales Executive medewerker
Deze vacature is helaas al vervuld.
Bekijk het overzicht voor alle openstaande vacatures.

“The Hague is the place to be” en daar zijn we reuzetrots op! Onze kerntaak? Het inspireren en volledig ontzorgen van onze klanten en partners. We zijn ambitieus en gaan voor het hoogst haalbare: geen zesje, maar een dikke tien! Met onze gastvrije instelling vinden we onze motivatie en inspiratie in een grote glimlach bij onze klanten. The Hague & Partners is een spontane club mensen en we vinden innovatie en feedback belangrijk. We hebben een open cultuur en durven elkaar verder te helpen. Op proactieve wijze verrassen we niet alleen onze klanten, maar ook elkaar. We zijn ambitieus en werken hard!
The Hague & Partners is de officiële marketing- en acquisitie organisatie voor het promoten van vrijetijdsbesteding, congressen en zakelijke ontwikkelingen in Den Haag.
Als professionele non-profit organisatie streven we ernaar de economie van onze stad te versterken en de werkgelegenheid te bevorderen. Door middel van marketing én acquisitie werven en behouden we meer (inter)nationale bezoekers, congressen, bedrijven en organisaties voor de stad.
Het Convention Bureau richt zich op het werven en faciliteren van (inter)nationale congressen en zakelijke evenementen in Den Haag. Wij vertegenwoordigen niet alleen Den Haag, maar ook ruim 100 partners, zoals locaties, hotels en dienstverleners die van betekenis zouden kunnen zijn voor congresorganisatoren. Het doel is om onze lokale economie te versterken door de uitbreiding van kennis, handel, investeringen en deelnemersuitgaven.
De Sales Executive medewerker biedt sales en acquisitie ondersteuning aan het sales team van het Convention Bureau waar en wanneer nodig. De Sales Executive werkt nauw samen met de medewerkers van het sales team. De Sales Executive medewerker houdt van onderzoeken, organiseren en ondersteuning bieden en heeft de ambitie uit te groeien tot de functie van een Internationaal Sales Manager.
Hoe ziet jouw dag eruit:
- Je ondersteunt de afdeling Sales bij het bereiken van de salesdoelen in overeenstemming met de doelen en doelstellingen van TH&P;
- Je ondersteunt de Sales Managers en klanten bij sales- en acquisitieactiviteiten;
- Je stelt presentatie- en promotiematerialen op;
- Je assisteert bij de kwalificatie van sales leads (vanuit vakbeurzen en promoties);
- Je onderzoekt, kwalificeert en prioriteert nieuwe business leads met behulp van beschikbare onderzoektools;
- Je assisteert bij het verzamelen en bijwerken van informatie, desk research die nodig is bij het onderzoeken van leads, voorbereiden van beurzen en aanverwante zaken;
- Je reageert op en coördineert algemene inlichtingsverzoeken met betrekking tot sales of acquisitie;
- Je doet de follow-up van alle (after)sales, lead- en bidactiviteiten met behulp van het CRM-systeem om de voortgang te volgen en rapporteren. En het bijhouden van een nauwkeurige database en follow-upprocedures;
- Je biedt input en ondersteuning bij reguliere salesverslagen;
- Het verzamelen en organiseren van product- en evenementeninformatie en overige informatie;
- Je blijft op de hoogte van de producten en diensten van Den Haag door middel van productpresentaties binnen de branche, locatiebezoeken, onderzoek en branchebijeenkomsten;
- Voorbereiden van bid-instructies ten behoeve van het sales team.
Wat verwachten we van je:
- HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 1 á 2 jaar relevante werkervaring;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift;
- Uitstekende vaardigheden op organisatorisch vlak en op het gebied van projectmanagement;
- Kan goed overweg met alle Microsoft-programma's, waaronder Word, Excel, PowerPoint en heeft ervaring met CRM-databases;
- Goede kennis van Den Haag en regio;
- Flexibele instelling, waaronder werken buiten de normale werktijden.
- Een dynamische functie met veel ruimte voor eigen ideeën;
- Bij de functie passende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (salarisindicatie tussen € 2.320,00 en € 3.314,00 bij een fulltime dienstverband, schaal 8) conform de Arbeidsvoorwaardenregeling van TH&P. De Arbeidsvoorwaardenregeling is op te vragen bij de HR-afdeling via pz@thehague.com;
- Bij een fulltime dienstverband: 26 vakantiedagen en 12 ATV dagen;
- De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen, trainingen en seminars/webinars;
- Een The Hague & Partners medewerkerspas om diverse toeristische attracties en musea in Den Haag gratis te bezoeken;
- En natuurlijk een enthousiaste club collega’s die houdt van de stad Den Haag.