Medewerker Sales Support

Deze vacature is helaas al vervuld.
Bekijk het overzicht voor alle openstaande vacatures.

Barista Company
Esther van Eldijk
Herenweg 24B, 3602 AP, Maarssen
+31628557522
Loading...

Medewerker Sales Support
Barista Company

Maarssen

Vacature
Als Medewerker Sales Support bij Barista Company ben je verantwoordelijk voor het beheren en coördineren van klantaanvragen vanaf het moment dat ze binnenkomen. Je achterhaalt de wensen en behoeften van de klant en onderzoekt de mogelijkheden om hieraan te voldoen. Hierbij communiceer je open en eerlijk over wat wel en niet haalbaar is. Nadat je een voorstel hebt opgesteld en naar de klant hebt gestuurd, deel je de besproken details en vervolgstappen met je collega's om ervoor te zorgen dat iedereen op de hoogte is en het project soepel verloopt.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van zowel nieuwe als bestaande klanten om hun ervaringen te evalueren en te verbeteren. Je belt hen na om te vragen naar hun bevindingen en om eventuele feedback te verzamelen. Je draagt de volledige verantwoordelijkheid voor elk project dat je beheert, waarbij je ervoor zorgt dat alle aspecten goed worden uitgevoerd en dat de klanttevredenheid hoog blijft. Daarbij word je onderdeel van het Sales-team, dat bestaat uit twee Accountmanagers Medewerker Sales Support en de eigenaar.

“Als je het leuk vindt om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden en je het niet erg vindt om verantwoordelijk te zijn voor het volledige traject van klantaanvragen tot projectuitvoering, dan is dit een baan voor jou.”

Voorbeeld uit de praktijk
“Je ziet dat er over twee maanden een grote beurs is waar Barista Company altijd de gastvrije koffieservice voor een vaste klant verzorgt. Zij hebben nog geen aanvraag gedaan voor dit jaar. Wat doe je?”

Je zoekt contact met je contactpersoon. Misschien is deze persoon er nog niet aan toegekomen om de aanvraag te doen en kun je daarom zorgen wegnemen door actief een offerte te sturen. Het kan ook zijn dat je contactpersoon een andere baan of functie heeft, dus achterhaal bij wie je nu moet zijn om ervoor te zorgen dat je de klant niet kwijtraakt. Door tijdig contact op te nemen en het initiatief te tonen, laat je zien dat je klantgericht en actief bent, wat bijdraagt aan een goede relatie en het behoud van de klant.

Groeipad
Het ontwikkelpad binnen Barista Company is heel persoonlijk en verschilt per medewerker. Er is veel ruimte om ‘nieuwe’ dingen te introduceren en op te pakken. Jouw inbreng is net zo belangrijk als die van de directie.

Werken bij Barista Company
Barista Company verzorgt sinds 2006 baristaservice en smoothiebars op evenementen. Met hun professionele Barista's, handgebouwde espressomachines, de beste koffie en met hun unieke coffeetrucks, bakfietsen en counters maakt Barista Company van deze service een echte experience!

Interesse?
Solliciteer direct via de solliciatiebutton!

Vragen?
Neem contact op met HR Adviseur Esther van Eldijk via esther@baristacompany.com of +31628557522.

  • 60% Klantcontact
  •  30% Offertes uitwerken
  •  10% Intern overleg
  • Mbo+ werk- en denkniveau
  • 2 jaar werkervaring is een pre
  • Duidelijk, vriendelijk, beleefd en servicegericht
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
  • Nieuwsgierig, resultaatgericht, sterk in samenwerken en overtuigend
  • Startsalaris €2.700 - €3.200 bruto p/m o.b.v. 40-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 36 tot 40-urige werkweek
  • 20 vakantiedagen
  • Een verplichte Barista-basistraining en diverse andere opleidingsmogelijkheden
  • Telefoon en laptop