
Medewerker Events
Deze vacature is helaas al vervuld.
Bekijk het overzicht voor alle openstaande vacatures.

Wij zijn op zoek naar een
Medewerker Events
32 uur
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die graag wil helpen bij het organiseren van diverse en inspirerende events! Ben jij iemand die hands on, flexibel en ervaren is en de vaardigheden heeft om onze klanten volledig te ontzorgen? Kun jij een goed doordacht eventmarketing- en wervingsplan maken om ervoor te zorgen dat we deelnemers bereiken? Bezit je de vaardigheden om zelfstandig de administratieve en secretariële ondersteuning van een event te organiseren en uit te voeren? Vind je het leuk om met mensen uit verschillende projectteams samen te werken? Solliciteer dan en wees welkom in ons team!
Als onderdeel van het Communicatie & Marketing team, krijg jij als eventteam-medewerker de kans om te helpen bij het organiseren van diverse events voor opdrachtgevers van het CAOP. Samen met je collega’s zorg jij ervoor dat deze events perfect worden uitgevoerd en dat onze opdrachtgevers hun doelgroepen bereiken. Of het nou om online (veelal vanuit onze eigen studio in Den Haag), fysieke, hybride of multi-hub events gaat - jij bent erbij betrokken!
Bij het neerzetten van een geslaagd event ben jij aanwezig bij het intakegesprek met onze opdrachtgevers. Het opstellen van een kostenraming en het mede opzetten en uitvoeren van het registratietraject is voor jou geen enkel probleem. Daarnaast geef je graag advies over de perfecte locatie. Regelmatig overleg je met collega's van concept & strategie, onze redactie en het online team om samen het verschil te maken voor onze opdrachtgevers. Tijdens de events fungeer jij als aanspreekpunt voor onze opdrachtgever en eventueel de locatiebeheerder voor zaken zoals catering, zaalopstelling en techniek.
In de huidige markt is het een flinke uitdaging om doelgroepen te bereiken en op te vallen tussen de vele andere evenementen. Maar jij houdt wel van een uitdaging! Je bent vaak actief bezig met het bedenken van ideeën voor de eventmarketing. Met jouw kennis van de laatste eventtrends denk je mee over hoe je specifieke doelgroepen kunt aanspreken en enthousiasmeren om deel te nemen aan onze events.
- Je hebt minimaal een MBO-4/ HBO-opleiding richting Event Management, Communicatie & Marketing afgerond.
- Je hebt 2-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je hebt uitstekende computervaardigheden en skills (minimaal Outlook, Word, Excel, PowerPoint).
- Je bent snel van begrip (je krijgt een interne Momice-training om ons registratiesysteem te leren kennen).
- Je hebt gevoel voor techniek (= AV-middelen die gebruikt worden tijdens events).
- Je bent een creatieve denker en een probleemoplosser.
- Je kunt uitstekend prioriteiten stellen.
- Je kunt details onderscheiden van hoofdzaken, maar houdt die details wél in de gaten.
- Jouw goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) maken je tot een prettige gesprekspartner.
- Je hebt projectmanagementvaardigheden en weet om te gaan met stressvolle situaties.
- Je bent niet bang om iets te organiseren in een zeer korte tijd.
- Natuurlijk werk je op afgesproken dagen, maar een event kan niet altijd op een gewenste dag, datum of tijdstip vallen. Daarom is flexibiliteit belangrijk.
- Een uitdagende functie binnen een interessant en complex werkveld in een inspirerende werkomgeving in hartje Den Haag.
- Het salaris bedraagt, afhankelijk van kennis en ervaring, minimaal € 2.977,- en maximaal € 4.256,- (schaal 8 CAO-CAOP) bruto per maand op basis van een 38-urige werkweek.
- Een vakantietoelage van 8 % op jaarbasis.
- Een Individueel Keuzebudget van 9,56 % op jaarbasis.
- Een goede pensioenregeling bij het ABP.
- Een NS Businesscard voor trein, metro, bus en tram die je ook privé kunt gebruiken.
- Een netto internetvergoeding en een bijdrage in de ziektekosten.
- Een buddy die jou het eerste jaar wegwijs maakt binnen onze organisatie.
- Een ruime keuze aan scholings- en ontwikkelingsmogelijkheden waaronder een online leerplatform.
Wie zijn wij?
Werken aan maatschappelijke uitdagingen en complexe arbeidsvraagstukken. Dat is wat we bij het CAOP doen. Vol passie houden wij ons dagelijks bezig met actuele onderwerpen als het lerarentekort, de werkdruk in de zorg, de invloed van de coronacrisis op de werkvloer, het implementeren van technologie binnen de organisatie, duurzame ontwikkeling van werkenden en werkzoekenden, cao-onderhandelingen en nog veel meer. Dit doen we door advies, onderzoek, opleiding en ondersteuning te bieden. Maar ook door opdrachtgevers project- en programmamanagement uit handen te nemen. Samen werken we aan een betere samenleving, zorgen we voor impact en maken we écht het verschil.
Meer weten?
Meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Thelma Pichel, Sr. Communicatie Adviseur – Event Strategie & Design, via telefoonnummer 06 – 580 764 86. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Frank Korendijk, afdeling HRM, via 06 – 137 516 70.
Solliciteren
Ben je enthousiast over deze functie en denk je aan het profiel te voldoen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Stuur ons zo snel als mogelijk je cv en motivatie en wij nemen contact met je op. Solliciteren kan via onze sollicitatiepagina. Een capaciteiten- en talententest kunnen deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
Het CAOP staat middenin de samenleving en werkt dagelijks aan maatschappelijk uitdagingen. Dat kan alleen als onze organisatie een goede afspiegeling is van de maatschappij. Wij streven naar divers en inclusief samengestelde teams, waarin respect centraal staat. Alleen dan leren wij onze maatschappij beter te begrijpen en kunnen onze adviezen van waarde zijn.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.