
Evenementen manager
Deze vacature is helaas al vervuld.
Bekijk het overzicht voor alle openstaande vacatures.

Je werkt op de afdeling Marketing en communicatie in het Diakonessenhuis. In 2024 bestaat ons ziekenhuis 180 jaar. Daar willen we natuurlijk aandacht aan geven! Denk aan een feest voor het personeel en activiteiten voor partijen waar we veel mee samenwerken. Jij bent de drijvende kracht achter alle ideeën voor dit jubileumjaar én achter de uitvoer van alle evenementen en acties die hier bij horen. Je krijgt als collega’s: vier communicatieadviseurs, een adviseur marketingcommunicatie, twee DTP’ers, een website specialist, een online marketeer en een secretaresse en manager. Samen werken we hard en hebben veel lol.
Lees meer over werken in het Diakonessenhuis
Vanuit de strategie van ons ziekenhuis denk je mee over de vertaling naar concrete activiteiten in ons jubileumjaar. En bij een groot feest bijvoorbeeld ook naar de programmering, aankleding, catering, veiligheid, vervoer en marketing. Je begeleidt de uitvoer van A tot Z en regelt kleine en grote acties, middelen en evenementen, inclusief offertes en voorwaarden. Je stuurt interne en externe leveranciers aan en bewaakt de planning, kwaliteit en kosten van de door jou georganiseerde projecten. Je bent degene die het project regelt, maar je kan soms ook degene zijn die er zelf staat om alles in goede banen te leiden.
- HBO/WO relevante opleiding, bij voorkeur Hospitity & Evenementen management, Eventmanagement of Vrijetijdsmanagement
- Ruime ervaring in een vergelijkbare functie en verantwoordelijkheid: aantoonbare ervaring met projectmatig werken, het managen van projecten en aansturen van mensen
- Je bent stressbestendig, houdt het hoofd koel en bewaart overzicht, bent collegiaal, werkt nauwkeurig en met oog voor detail en bent flexibel
- Je bent zelfstandig, proactief, resultaatgericht, hebt een sterk probleemoplossend vermogen en veel gevoel voor gastvrijheid
- Je bent communicatief sterk, kunt mensen motiveren en enthousiasmeren maar kunt ook goed onderhandelen en mensen aan afspraken houden als dat nodig is.
- Een super inspirerende, afwisselende en uitdagende functie
- Een collegiale en informele werksfeer waar collega’s elkaar kennen en makkelijk aanspreken
- De mogelijkheid om deels thuis te werken
- Een salaris volgens FWG-groep 60 (min. € 3.389,- en max. € 4.964,- bruto per maand bij een volledige werkweek), plus een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van 8,33%
- Persoonlijk opleidingsbudget van € 750,- en de mogelijkheid om zelf bepaalde arbeidsvoorwaarden samen te stellen, zoals een fietsregeling of extra reiskostenvergoeding.
Enthousiast en wil je bij ons aan de slag als Evenementen manager? Solliciteer dan direct op deze vacature via het online sollicitatieformulier.
Direct na het arbeidsvoorwaardengesprek vragen wij in overleg met jou twee referenties na.