Assistent Evenementen & Administratie (0.8 - 1 fte)

Deze vacature is helaas al vervuld.
Bekijk het overzicht voor alle openstaande vacatures.

Bouwend Nederland
Annemieke Okkema
Zilverstsraat 69, Zoetermeer
06 57258208

Ben jij servicegericht en vind je het leuk om administratieve ondersteuning te bieden? Kun je snel schakelen en prioriteren? Kent de administratieve organisatie van een evenement voor jou geen geheimen? Dan zijn wij op zoek naar jou. Standplaats is Zoetermeer van waaruit wij hybride werken.

 

Dit ga je doen
In deze leuke en zeer afwisselende functie ben je verantwoordelijk voor de administratieve processen rondom de evenementen die Bouwend Nederland organiseert. Je hebt veel contact met de leden en met jouw collega’s. Je bent o.a. verantwoordelijk voor het opmaken en versturen van de uitnodigingen en de registratie van deelnemers in Windex. Je bent een vraagbaak voor bijvoorbeeld vragen over of er nog plek is bij een bijeenkomst, waarom het aanmelden niet lukt, waar de bijeenkomst plaatsvindt of wat de kosten zijn. Je verwerkt mutaties naar aanleiding van een evenement en verstuurt o.a. voorbereiding en facturen naar deelnemers.

Je komt te werken in een jong team. Het evenementenbureau is nog niet zo lang geleden opgericht en nog volop in ontwikkeling. Het team bestaat uit enthousiaste collega’s met veel ervaring in de evenementenbranche. De diversiteit aan werkzaamheden maakt dat geen dag hetzelfde is in deze baan. Waar nodig ben je als assistent inzetbaar om op locatie te ondersteunen bij evenementen. De werkdruk is bij pieken hoog, maar er is altijd ruimte voor wat gezelligheid.

 

Dit ben jij
Omdat het een dienstverlenende functie betreft met piekmomenten voor- en tijdens evenementen is het belangrijk dat je goed kunt prioriteren, oplossingsgericht en gastvrij bent. Je hebt minimaal een MBO+ werk- en denkniveau en kan goed overweg met Teams, Word en Excel. Je hebt ervaring met dataverwerking en het is handig als je al eerder met Aanmelder.nl hebt gewerkt. Herken jij je verder in de volgende kwaliteiten?

  • Je bent een enthousiast en energiek persoon;
  • Je bent een teamplayer met humor;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent accuraat en proactief;
  • Je hebt een flexibele werkinstelling;
  • Je bent stressbestendig;
  • en jij bent ook nog eens geïnteresseerd in geautomatiseerde (CRM) systemen.

 

Uitstekende arbeidsvoorwaarden
Wij bieden jou een salaris van minimaal €2.794,00 en maximaal €3.492,00 bruto per maand op fulltime basis (38,75 uur). Daarnaast hebben we uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering van 5%, een moderne pensioenregeling en (op fulltime basis) 35 verlofdagen.

Je krijgt volop de ruimte om je talenten te ontplooien. We investeren in de ontwikkeling van onze collega's. Je kan bijvoorbeeld gebruikmaken van een uitgebreid online trainingsplatform en trainingen volgen wanneer dit jou uitkomt. Je krijgt een duurzaam inzetbaarheidsbudget en deze inzetten voor bijvoorbeeld die sport waar je energie van krijgt of die je altijd al wilde doen. Daarnaast kom je te werken in een professionele organisatie met een sterk netwerk.

 

Wil je iets vragen of meteen solliciteren?
Voor meer informatie over deze functie nodigen we je uit om contact op te nemen met Annemieke Okkema, Manager Evenementen: 06 57258208.

Heb je een vraag over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Sven Ammann via 06-22666068 of stuur een e-mail. Meteen solliciteren? Stuurd dan je cv + korte motivatie naar s.ammann@bouwendnederland.nl