Een sneak peek in de nieuwe zomerbrochure van Hutten food & design Een sneak peek in de nieuwe zomerbrochure van Hutten food & design
Back Back Trends

Een sneak peek in de nieuwe zomerbrochure van Hutten food & design

26 april 2024

Op verschillende manieren brengt het zomerseizoen meer leven in de brouwerij en dat is in de eventbranche niet anders. Meer zonuren, hogere temperaturen en lange avonden vragen om een andere invulling, die zich meer buiten afspeelt. Hutten food & design weet dat als geen ander en is de laatste maanden flink bezig geweest met het samenstellen van een nieuwe zomerbrochure met als titel ‘The Summer is magic!’ In het intro is te lezen: ‘Bubbelbarbecue in de bedrijfstuin met live muziek? Absoluut! Bedrijfsborrel in een fabriek met trendy foodtrucks? Check! Walking diner op het strand met zonsondergang? Doen we!’ Dát maakt nieuwsgierig!

Scrollen door de nieuwe zomerbrochure van Hutten is verrast  worden met het ene na het andere kleurrijke gerecht. Prachtig opgemaakte bordjes en kommen met mooi gearrangeerde ingrediënten in verschillende settings; van een zomers buffet tot een levendige barbecue. De zintuigen zijn meteen geprikkeld! Laura Appeldoorn, specialist marketing & communicatie voor Hutten food & design: ‘We wilden op een inspirerende manier onze veelzijdigheid laten zien. Ik denk dat dat met deze brochure goed gelukt is.’

Samen de zomer in

Zomers zijn bij uitstek het seizoen voor samenkomen. In de brochure van Hutten lees je dan ook: ‘De zomer lonkt! De koffers staan al half ingepakt, de vakantiestemming borrelt. Maar voordat we massaal richting zonovergoten oorden vertrekken, is er nog iets belangrijks: een knallende zomerborrel, barbecue, diner of festival met collega’s en relaties! Met een feestelijk event zetten we samen een dikke streep onder het eerste halfjaar.’ Het is de introtekst die een reeks gloednieuwe zomerconcepten introduceert voor bedrijfsborrels en -barbecues, uitgebreide walking of sit-down diners en feestelijke streetfoodfestivals. Per concept is helder te zien wat het omvat. Laura: ‘We vonden het belangrijk om een duidelijke uitleg te geven van wat je in de basis per concept krijgt. Maar doordat uitbreiding met modules mogelijk is, gaat het altijd om maatwerk én is elk concept uiteindelijk uniek. Daar ligt juist onze kracht.’

Architect op alle vlakken

Hutten food & design in een notendop? Smaakmaker en bedenker van food- en eventconcepten in de breedste zin van het woord. En dat beperkt zich niet alleen tot het food and beverage gedeelte. In de brochure komen dan ook een legio aan voorbeelden voorbij die instant denkbeeldige plaatjes creëren. ‘Wat dacht je van picknicken in de wei? Een foodfestival op een landgoed met ambachtelijke producten? Of borrelen op een rooftop met uitzicht over de stad?’ Het netwerk van Hutten is groot. Dat maakt de mogelijkheden eindeloos. Laura: ‘Het gaat ons om de totaalbeleving! Daar vallen locatie, opbouw, decoratie, styling en presentatie ook onder, als de klant dat wil. Wij willen met deze brochure laten zien dat we meer zijn dan een cateraar die alleen eten en drinken verzorgt. We maken zelfs van een gewone barbecue een event op zich.’

Tekst: Bianca Hidajat  

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!