Whitepaper Jaarbeurs: De kracht van het event – prikkel de zintuigen!Whitepaper Jaarbeurs: De kracht van het event – prikkel de zintuigen!
Back Back Nieuws

Whitepaper Jaarbeurs: De kracht van het event – prikkel de zintuigen!

28 juni 2017

Is het einde van het offline event in zicht? Die vraag hield nog niet zo heel lang geleden veel marketingprofessionals bezig. Veel marketeers zijn sterk gericht op online. Online marketing is een snel en effectief middel om je doelgroep en masse te bereiken. En met de opkomst van onder meer social media en video conferencing verwachtten velen dat elkaar in levenden lijve treffen al snel een achterhaald idee zou worden. Maar uit onderzoek bleek niets minder waar. De wereld mag het afgelopen decennium dan wel drastisch veranderd zijn. De behoefte aan persoonlijke contacten en interactie is er nog altijd, en is zelfs nog groter dan ooit.

Ontdek in het whitepaper van de Jaarbeurs waarom er niets op kan tegen het live-moment en hoe je, met onder meer de juiste mood, van je event een onvergetelijke gebeurtenis kunt maken. Wist je bijvoorbeeld dat bij een motiverende kick-off sessie de kleur rood wordt geadviseerd omdat deze kleur hartslag en bloeddruk stimuleert? Dat sterke koffie en spicy gerechten in combinatie met beeldpresentaties op grote schermen en opzwepende muziek zorgen dat het hele gezelschap gefocust is? Dat zijn de ‘meeting moods’ die kunnen bijdragen aan het succes van je bijeenkomst.

Lees het whitepaper

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!