Opening NeuroGen Walibi HollandOpening NeuroGen Walibi Holland
Back Back Nieuws

Walibi Holland daagt gasten uit met ‘Dare to get real’

20 april 2017

Walibi Holland is het enige echte jongerenpark in Nederland. Dat deze positionering met het thema 'Hard Gaan' succesvol is, bewijst de groei in gasten, fans en volgers via social media. Om deze unieke positie te versterken, en te blijven groeien in aantal gasten, ontwikkelden Walibi en Youngworks een nieuwe merkbelofte en campagne 'Dare to get Real'.

Buiten comfort zone

Arco Bregman, managing director, Youngworks: 'De campagne is gebaseerd op het inzicht dat jongeren genoeg hebben van een 'fake' life. Ze zijn op zoek naar zichzelf en willen het leven zo authentiek mogelijk ervaren. Geluk vind je pas als je buiten je comfort zone stapt. Dat kan in Walibi.'

Genzen verleggen

Walibi is geen attractiepark, maar een plek waar je geconfronteerd wordt met wie je echt bent. De thrill rides geven je de kans om je grens op te zoeken. Angstaanjagende hoogtes, gevaarlijke drops en gierende kurkentrekkers zetten niet alleen letterlijk je wereld op z'n kop, maar brengen je ook dichter bij jezelf.

Mascha van Till, directeur Walibi Holland: 'Ik ben trots op wat Walibi in de loop der tijd geworden is, een cool park, dat zijn gelijke niet kent. En ik ben trots op deze campagne omdat deze helder laat zien wat Walibi is: thrilling, een test voor jezelf, waarna je tegen jezelf kan zeggen: wow dat heb ik toch maar even gedaan.'

Nieuwste attractie: NeuroGen

NeuroGen is de nieuwe neuro clinic van dokter Jenkins. Deze succesvolle Amerikaanse dokter belooft een hersencapaciteitsgroei bij zijn patiënten tot 20%. Patiënten van dokter Jenkins nemen plaats in een speciale stoel in één van de kamers van NeuroGen en worden daar voorzien van een VR bril.

Mascha van Till: 'NeuroGen is een attractie die verder gaat dan 3D films en VR applicaties zoals wij deze kennen in de branche. Het is een combinatie van real life gefilmde 3D content, VR, binaural headphones en een speciale stoel voor de 'patiënten' voorzien van diverse effecten. En net als bij de dokter bezoek je NeuroGen helemaal alleen..... Deze attractie past perfect met dat wij met Walibi Holland voor ogen hebben en sluit helemaal aan bij onze pay off 'Dare to get Real'.'

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!