Back Back Nieuws

Table d'Hôte bijeenkomst over merkbeleving

06 mei 2005

Branchevereniging voor eventmarketingbureaus IDEA (Independent Dutch Eventmarketing Association) houdt op maandag 23 mei een Table d’Hôte bijeenkomst over merkbeleving. Ondernemers uit de evenementenbranche kunnen die avond tijdens een diner discussiëren over hoe ze een merk sterk in de markt kunnen zetten. Inleidend spreker en animator van de discussie is Theo Strengers, merkspecialist en oud-directeur van de Nederlandse tak van het internationale reclamebureau Publicis. Table d’Hôte is een informele ontmoetingsplaats voor ondernemers uit de evenementenbranche en staat in het teken van educatie en kennisuitwisseling. Welkom zijn ondernemers/directeuren uit de evenementenbranche (de hele kolom, dus locatieverschaffers, audiovisuele leveranciers, organisatiebureaus, communicatiebureaus, cateraars, artiestenbureaus, enzovoort). Voorwaarde is dat de onderneming meer dan vijf personen in vaste dienst heeft en meer dan drie jaar actief is in de evenementenbranche. Table d’Hôte is een oorspronkelijk initiatief van Nicoline van Straten (directeur van The Live House, bureau voor strategie, communicatie & events) en Miranda van Dinther (directeur van partycateraar ‘a matter of Taste’) en wordt tegenwoordig gedragen door IDEA. De bijeenkomst vindt plaats in het West-Indisch Huis te Amsterdam en wordt mede mogelijk gemaakt door partycateraar ‘A matter of Taste’. De kosten voor deelname bedragen € 60,-- (excl. BTW) per persoon. Geïnteresseerden kunnen een mailtje sturen naar info@tallerevents.nl

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!